Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
Mám nemovitost se skrytými vadami.
- Pokud získám znalecký posudek na skryté vady, kdo by pak měl vyčíslit cenu oprav skrytých vad, bude stačit rozpočet od nějaké stavební firmy?
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
Mám nemovitost se skrytými vadami.
- Pokud získám znalecký posudek na skryté vady, kdo by pak měl vyčíslit cenu oprav skrytých vad, bude stačit rozpočet od nějaké stavební firmy?
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
Mám nemovitost se skrytými vadami.
- Pokud získám znalecký posudek na skryté vady, kdo by pak měl vyčíslit cenu oprav skrytých vad, bude stačit rozpočet od nějaké stavební firmy?
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
Mám nemovitost se skrytými vadami.
- Pokud získám znalecký posudek na skryté vady, kdo by pak měl vyčíslit cenu oprav skrytých vad, bude stačit rozpočet od nějaké stavební firmy?
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
Mám nemovitost se skrytými vadami.
- Pokud získám znalecký posudek na skryté vady, kdo by pak měl vyčíslit cenu oprav skrytých vad, bude stačit rozpočet od nějaké stavební firmy?
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
06/16 reakce na nabídku internetové seznamky b2. Za minimální poplatek vyplněn profil, měsíc posílají vhodné protějšky, žadná smlouva, podpis. Na prodloužení služby za poplatek bych nereagovala. Nabídky chodily stále bez dalšich sdělení. Dnes (02.08.2016) 1/8 v noci výzva k zaplacení 2 225Kč.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
U svého prodejce elektrokola jsme si nechali opravit vadnou baterii elektrokola. Jelikož se jednalo o pozáruční servis, za opravu jsme zaplatili. Po měsíci používání se opět projevila stejná vada jako před opravou (baterie nedržela napětí). Prodejce přijal baterii k následné opravě. Zajímalo by nás, zda-li jsme povinni za následnou opravu stejné vady znovu platit.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
24.7.2016 jsem zakoupil osobní auto Audi A3 z roku 1997, vozidlo jsem si při koupi prohlédl a provedl zkušební jízdu (vše v pořádku), prověřil jsem si i přes PC diagnostický přístroj zdali vozidlo nemá žádné vady, krom čidla teploty bylo vozidlo bez problému. S prodávajícím jsem se domluvil na slevě 7.000 Kč.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
24.7.2016 jsem zakoupil osobní auto Audi A3 z roku 1997, vozidlo jsem si při koupi prohlédl a provedl zkušební jízdu (vše v pořádku), prověřil jsem si i přes PC diagnostický přístroj zdali vozidlo nemá žádné vady, krom čidla teploty bylo vozidlo bez problému. S prodávajícím jsem se domluvil na slevě 7.000 Kč.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 30. srpen 2016
24.7.2016 jsem zakoupil osobní auto Audi A3 z roku 1997, vozidlo jsem si při koupi prohlédl a provedl zkušební jízdu (vše v pořádku), prověřil jsem si i přes PC diagnostický přístroj zdali vozidlo nemá žádné vady, krom čidla teploty bylo vozidlo bez problému. S prodávajícím jsem se domluvil na slevě 7.000 Kč.