Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 27. červenec 2015
Jak je to dnes (19.12.2018) s dědickou, darovací daní v případě úmrtí přímých příbuzných? Platí se něco v případě zdědění bytu po smrti rodičů - daň z nabytí nemovitosti? A jak je to v případě hotovosti na účtu? Předem děkuji za Vaši odpověď. Děkuji, Ivana
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 27. červenec 2015
Jak je to dnes (19.12.2018) s dědickou, darovací daní v případě úmrtí přímých příbuzných? Platí se něco v případě zdědění bytu po smrti rodičů - daň z nabytí nemovitosti? A jak je to v případě hotovosti na účtu? Předem děkuji za Vaši odpověď. Děkuji, Ivana
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 27. červenec 2015
Jsem občan ČR s trvalým pobytem v ČR a žiji čtvrtým rokem s manželkou a třemi dětmi v Německu. Jako každý rok jsem podal daňové přiznání k dani z příjmů FO za rok 2014 k FU, ve kterém jsem přiznal pouze příjmy ze zahraničí a uplatnil slevu na manželku a děti.
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 27. červenec 2015
Jsem občan ČR s trvalým pobytem v ČR a žiji čtvrtým rokem s manželkou a třemi dětmi v Německu. Jako každý rok jsem podal daňové přiznání k dani z příjmů FO za rok 2014 k FU, ve kterém jsem přiznal pouze příjmy ze zahraničí a uplatnil slevu na manželku a děti.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 27. červenec 2015
Nezáruční oprava zatékání střešního okna. 4x reklamace špatně odvedené opravy. Při jedné opravě si servis řekl o další peníze za další náklady na opravu, které jsem zaplatil. Následkem oprav byl poškozen interiér automobilu - šmouhy ad. Konec 05/2015 - závadu už prý objevili, navrhují výměnu okénka nebo úplné zalepení starého okénka navždy.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 27. červenec 2015
Nezáruční oprava zatékání střešního okna. 4x reklamace špatně odvedené opravy. Při jedné opravě si servis řekl o další peníze za další náklady na opravu, které jsem zaplatil. Následkem oprav byl poškozen interiér automobilu - šmouhy ad. Konec 05/2015 - závadu už prý objevili, navrhují výměnu okénka nebo úplné zalepení starého okénka navždy.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 15. červen 2015
Byla mi nabídnuta v 04/2015 zprostředkovatelská smlouva přes realitní kancelář (prodávám nemovitost), jeden z bodů zní: Prodávající uděluje podle § 441 zákona č. 89/2012 Sb. , občanského zákoníku zprostředkovateli plnou moc, dle níž má zprostředkovatel po dobu platnosti této smlouvy právo k prodeji výše uvedených nemovitostí. Makléře jsem se ptal, zda bude třeba zvlášť plné moci.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 15. červen 2015
Byla mi nabídnuta v 04/2015 zprostředkovatelská smlouva přes realitní kancelář (prodávám nemovitost), jeden z bodů zní: Prodávající uděluje podle § 441 zákona č. 89/2012 Sb. , občanského zákoníku zprostředkovateli plnou moc, dle níž má zprostředkovatel po dobu platnosti této smlouvy právo k prodeji výše uvedených nemovitostí. Makléře jsem se ptal, zda bude třeba zvlášť plné moci.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. červen 2015
9.7.2015 jsem si koupil nový vůz značky Mazda 6 nejnovější generace v servisu AUTO EFEKT Zlín, spolu s bezpečnostní výbavou dle platného ceníku. Jeden z důležitých bezpečnostních pomocníků proti havárii (funkce SCBS pro prevenci čelního nárazu) od začátku nefunguje. Oprava byla vždy posunuta s tím, že z firmy nedodali manuály jak toto řešit.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. červen 2015
9.7.2015 jsem si koupil nový vůz značky Mazda 6 nejnovější generace v servisu AUTO EFEKT Zlín, spolu s bezpečnostní výbavou dle platného ceníku. Jeden z důležitých bezpečnostních pomocníků proti havárii (funkce SCBS pro prevenci čelního nárazu) od začátku nefunguje. Oprava byla vždy posunuta s tím, že z firmy nedodali manuály jak toto řešit.