Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Je možnost odstoupení od smlouvy s firmou ZEPTER International, kterou jsem uzavřela dne 5.4.2013? Zakoupila jsem na předváděcí akci této firmy čističku vody v ceně 16.990 Kč. Smlouvu jsem bohužel podepsala přímo na pobočce firmy ZEPTER v Ostravě - zde se konala i předváděcí akce samotná.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Je možnost odstoupení od smlouvy s firmou ZEPTER International, kterou jsem uzavřela dne 5.4.2013? Zakoupila jsem na předváděcí akci této firmy čističku vody v ceně 16.990 Kč. Smlouvu jsem bohužel podepsala přímo na pobočce firmy ZEPTER v Ostravě - zde se konala i předváděcí akce samotná.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 7. červen 2013
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.