Počet stránek ve webu: 43.381

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
S firmou na dodávku a montáž bezpečnostních rolet jsem uzavřela Smlouvu o dílo a uhradila zálohu ve výši 60%, a to 9/2010. Firma dodání díla ani nezahájila, smlouvu jsem vypověděla a žádala vrácení poskytnuté zálohy. Majitel firmy mi sdělil, že vracet nic nebude, že naopak bude chtít po nás proplacení celkového díla, které nikdy nedodal a jehož montáž ani nezahájil (a to i přes opakované písemné výzvy).

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Nechal jsem v tiskárně vyrobit barevné potahy na šanony s laminem. Ty jsem zaplatil a předal do jiné společnosti, která z nich vyrobila šanony. Asi po týdnu se však lamino začalo z papíru odlupovat. Vina je jasně na tiskárně, špatný výrobní postup laminace papíru. Nyní mám nepoužitelné šanony.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Nechal jsem v tiskárně vyrobit barevné potahy na šanony s laminem. Ty jsem zaplatil a předal do jiné společnosti, která z nich vyrobila šanony. Asi po týdnu se však lamino začalo z papíru odlupovat. Vina je jasně na tiskárně, špatný výrobní postup laminace papíru. Nyní mám nepoužitelné šanony.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak je to, když řádně reklamuji zájezd, dovolenou (důvody a předmět reklamace zde neuvádím bylo by to na dlouho, šlo o zájezd 2 rodin za 62 000,- CZK) a cestovní kancelář mi neodpoví do 30ti dnů na reklamaci. Vše je plně a snadno doložitelné doporučenými dopisy.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.