Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Ředitel školy XY měl velmi časté a vlekoucí se problémy se zajištěním výuky angličtiny. Jednoho dne se ale objevila příležitost, kterou by bylo škoda nevyužít – nabídka ze strany velmi úspěšné, plně kvalifikované učitelky, která působila v soukromé jazykové škole. Nabídka spočívala v zajištění výuky angličtiny v klíčových třídách (jednalo se o řádné povinné hodiny podle učebního plánu), ale měla ze strany paní učitelky jednu podmínku – vyučování zajistí na základě svého živnostenského listu, jako fyzická podnikající osoba, a škole bude svoji práci fakturovat jako službu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Ředitel školy XY měl velmi časté a vlekoucí se problémy se zajištěním výuky angličtiny. Jednoho dne se ale objevila příležitost, kterou by bylo škoda nevyužít – nabídka ze strany velmi úspěšné, plně kvalifikované učitelky, která působila v soukromé jazykové škole. Nabídka spočívala v zajištění výuky angličtiny v klíčových třídách (jednalo se o řádné povinné hodiny podle učebního plánu), ale měla ze strany paní učitelky jednu podmínku – vyučování zajistí na základě svého živnostenského listu, jako fyzická podnikající osoba, a škole bude svoji práci fakturovat jako službu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Ředitel školy XY měl velmi časté a vlekoucí se problémy se zajištěním výuky angličtiny. Jednoho dne se ale objevila příležitost, kterou by bylo škoda nevyužít – nabídka ze strany velmi úspěšné, plně kvalifikované učitelky, která působila v soukromé jazykové škole. Nabídka spočívala v zajištění výuky angličtiny v klíčových třídách (jednalo se o řádné povinné hodiny podle učebního plánu), ale měla ze strany paní učitelky jednu podmínku – vyučování zajistí na základě svého živnostenského listu, jako fyzická podnikající osoba, a škole bude svoji práci fakturovat jako službu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 25. únor 2011
Ředitel školy XY měl velmi časté a vlekoucí se problémy se zajištěním výuky angličtiny. Jednoho dne se ale objevila příležitost, kterou by bylo škoda nevyužít – nabídka ze strany velmi úspěšné, plně kvalifikované učitelky, která působila v soukromé jazykové škole. Nabídka spočívala v zajištění výuky angličtiny v klíčových třídách (jednalo se o řádné povinné hodiny podle učebního plánu), ale měla ze strany paní učitelky jednu podmínku – vyučování zajistí na základě svého živnostenského listu, jako fyzická podnikající osoba, a škole bude svoji práci fakturovat jako službu.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 25. leden 2011
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.