Počet stránek ve webu: 43.381

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Dne 4.3.2020 jsme přijali do opravy vozidlo. Termín dokončení nebyl stanoven z důvodu náročnosti opravy a dlouhé dodací lhůty náhradních dílů. Dne 24.3.2020 byl zaslán rozpočet opravy zákazníkovi k odsouhlasení, s tím, že budou objednány náhradní díly a doba dodání je minimálně měsíc.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Jsem studentem posledního ročníku vysoké školy. V létě jsem měla odjet na pracovní pobyt "work and travel", který je určen pouze studentům. Kvůli krizi, které vznikla ve světě, se okolnosti změnily a cestovní agentura (Smallerearth) mne kontaktovala s tím, že chtějí znát moje stanovisko, zda-li trvám na odletu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Na začátku dubna 2020 jsme měli odjet na wellness cvičící víkend, který zařizovala naše cvičitelka. Ke konci ledna 2020 byla vybrána od každého účastníka záloha ve výši 1.000 Kč. Poté byl doplatek 2.200 Kč. Vzhledem k situaci, která nastala v březnu a vše se uzavřelo z nařízení vlády, jsme na víkend neodjeli a hotel se domluvil s cvičitelkou na náhradním termínu v říjnu 2020.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se zeptala na svoje možnosti ohledně odstoupení od smlouvy s jazykovou školou ILC v Brně. V naší smlouvě v jednom z bodů stojí: " 5.4 Odstoupí-li student od smlouvy z následujících důvodů: C) změní se místo výuky. Student má pak nárok na vrácení nevyčerpané části kurzovného s odečtením administrativních nákladů ve výši 1.000 Kč."

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Máme problém ohledně zrušené dovolené. Předem podotýkám, že chápu opatření, která cestovní kanceláře činí, aby nezkrachovaly, ale ráda bych znala i to, jak se může svých práv domoci člověk, který stornuje zájezd. Abych to shrnula. Zaplatili jsme si zájezd do severní Itálie.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Předmětem mého dotazu je právo klienta/zákazníka na vrácení plné částky u zakoupeného pobytu. Poskytovatelem však není CK, nýbrž společnost nabízející mimo jiné i služby cestovního ruchu Slevomat. Konkrétně. Zakoupila jsem přes výše jmenovanou společnost voucher do Polska na květen 2020.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

U CK ETI jsem zakoupila dvoutýdenní zájezd do Egypta s odletem dne 12.4.2020. Ve chvíli, kdy vláda vyhlásila nouzový stav a zákaz vycestovat z ČR, z důvodu koronavirové epidemie, bylo mi jasné, že můj zájezd je zrušen. Dne 18.3.2020 jsem se dotázala CK, co se tedy bude dít, poslala mi CK mailem odpověď, že se nemusím bát, pokud se nepoletí, budu mít nárok na bezplatné odstoupení od smlouvy a všechny peníze mi budou vráceny, jen musím vydržet, že vše řeší postupně.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Dne 9.6.2020 máme odlétat s CK Nomád s. r. o. na zájezd do Petrohradu. Zatím máme zaplacenou zálohu 2x 5.080 Kč. Smlouva je uzavřena na mé jméno a druhá smlouva na spolucestujícího. CK i zákazník může z důvodu šíření onemocnění Covid 19 zrušit zájezd, cestovní kanceláře mohou využít ochranné doby a vydat voucher do konce srpna 2021.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Zakoupila jsem si zájezd přes cestovní agenturu INVIA dne 27.2.2020, pořádající cestovní kancelář je CK PANTOUR. Zájezd se měl konat 04. -11.9.2020. Byla složena záloha 4.500 Kč za dvě osoby a celková cena zájezdu činila 35.980 Kč (taktéž za dvě osoby). Cestovní agentura požadovala uhrazení druhé zálohy do 30.3.2020 a to částku 14.990 Kč, která již zaplacena nebyla.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Naše bytové družstvo BD zadalo poptávku na výrobu a montáž mříží ke sklepním prostorům. Podepsali jsme smlouvu o dílo a zaplatili zálohu 17.449 Kč na materiál. Předmět smlouvy a specifikace díla je výroba mříží, rám jekl 20/20/2 výplň čtyřhranná ocel 10, kování klika koule, úprava šedá základní.