Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Mám webinář, který stojí 990 Kč. Několik lidí zaplatilo a všem se webinář líbil. Těm, co už viděli můj webinář a mají zájem si přivydělat nějaké peníze, jsem dal nabídku, která zní asi takto: každý kdo viděl webinář si může začít přivydělávat tím, že bude sdílet moje informace a bude na webinář přinášet nové zájemce a zákazníky o webinář.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Mám webinář, který stojí 990 Kč. Několik lidí zaplatilo a všem se webinář líbil. Těm, co už viděli můj webinář a mají zájem si přivydělat nějaké peníze, jsem dal nabídku, která zní asi takto: každý kdo viděl webinář si může začít přivydělávat tím, že bude sdílet moje informace a bude na webinář přinášet nové zájemce a zákazníky o webinář.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 6. září 2017
Do smlouvy o dodávce pitné vody vložil dodavatel ustanovení, podle kterého je odběratel povinen zaplatit pokutu 5.000 Kč v případě poškození vodoměru nebo plomby na něm, bez ohledu na zavinění odběratele. Podle mně by měla pokuta smysl, kdyby vyšlo najevo, že se jednalo o poškození s úmyslem ovlivnit správnost měření vodoměru.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 31. srpen 2017
V říjnu 2015 jsem si nechala zabudovat klimatizaci s tříletou záruční dobou od firmy Otta vzduchotechnika a klimatizace s. r. o. Po prvním roce provozu 2016 jsem si písemně objednala začátkem května 2017 čištění a kontrolu, kterou v rámci tříleté záruky musí provádět. Uplynulo více než 2 měsíce a nikdo se mi neozval.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 31. srpen 2017
V říjnu 2015 jsem si nechala zabudovat klimatizaci s tříletou záruční dobou od firmy Otta vzduchotechnika a klimatizace s. r. o. Po prvním roce provozu 2016 jsem si písemně objednala začátkem května 2017 čištění a kontrolu, kterou v rámci tříleté záruky musí provádět. Uplynulo více než 2 měsíce a nikdo se mi neozval.