Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. září 2012
Už dlouho řeším problém s odstoupení zboží ve 14 denní lhůtě (nákup přes internet). Zákon totiž v souvislosti s lhůtou hovoří pouze od odstoupení od smlouvy (emailem nebo dopisem) – a ne o doručení zboží. E-shopům proto právníci radí, aby nastavily v obchodních podmínkách taková vhodná opatření, aby bylo možné těmto nebo podobným situacím předcházet.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. srpen 2012
Byla nám provedena nekvalitní rekonstrukce bytu. My jsme odstoupili od smlouvy s danou stavební firmou a odmítli jsme doplatit doplatek, jelikož náklady na opravy budou určitě vyšší než doplatek, který bychom měli doplatit. Rozhodli jsme se nevymáhat náklady za/na opravy nekvalitně provedené rekonstrukce.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 31. srpen 2012
Byla nám provedena nekvalitní rekonstrukce bytu. My jsme odstoupili od smlouvy s danou stavební firmou a odmítli jsme doplatit doplatek, jelikož náklady na opravy budou určitě vyšší než doplatek, který bychom měli doplatit. Rozhodli jsme se nevymáhat náklady za/na opravy nekvalitně provedené rekonstrukce.