Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Koupil jsem pračku v internetovém obchodě. Porouchala se v záruční době, přivolaný servisní technik vystavil doklad o neopravitelnosti výrobku, tedy hodlám uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy s prodejcem a navrácení peněz za vadnou pračku. Jde o to, kdy mi budou peníze vráceny a co bude s tou porouchanou pračkou.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Koupil jsem pračku v internetovém obchodě. Porouchala se v záruční době, přivolaný servisní technik vystavil doklad o neopravitelnosti výrobku, tedy hodlám uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy s prodejcem a navrácení peněz za vadnou pračku. Jde o to, kdy mi budou peníze vráceny a co bude s tou porouchanou pračkou.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Koupil jsem pračku v internetovém obchodě. Porouchala se v záruční době, přivolaný servisní technik vystavil doklad o neopravitelnosti výrobku, tedy hodlám uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy s prodejcem a navrácení peněz za vadnou pračku. Jde o to, kdy mi budou peníze vráceny a co bude s tou porouchanou pračkou.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
Koupil jsem pračku v internetovém obchodě. Porouchala se v záruční době, přivolaný servisní technik vystavil doklad o neopravitelnosti výrobku, tedy hodlám uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy s prodejcem a navrácení peněz za vadnou pračku. Jde o to, kdy mi budou peníze vráceny a co bude s tou porouchanou pračkou.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
V záruční době přestal fungovat externí pevný disk k PC. Jedná se o vadu neodstranitelnou, takže je na volbě zákazníka, zda chce zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze, nebo výměnou nový bezvadný výrobek. Zde je ale problém. Cena disků šla z důvodu záplav před časem prudce nahoru a naprosto stejný disk se navíc již nevyrábí (typy se mění velmi rychle).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. červenec 2012
V záruční době přestal fungovat externí pevný disk k PC. Jedná se o vadu neodstranitelnou, takže je na volbě zákazníka, zda chce zrušit kupní smlouvu a vrátit peníze, nebo výměnou nový bezvadný výrobek. Zde je ale problém. Cena disků šla z důvodu záplav před časem prudce nahoru a naprosto stejný disk se navíc již nevyrábí (typy se mění velmi rychle).