Počet stránek ve webu: 43.381

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 20.2.2012 jsem reklamovala obě prasklé plastové bočnice dioptrických brýlí. 6.4.2012 jsem si již po druhé brýle chtěla vyzvednout. Obchodník mi nechce brýle vydat, peníze také ne. Doklad o reklamaci mám, ale jak se mohu bránit? Musí řešit reklamaci pouze majitel?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 20.2.2012 jsem reklamovala obě prasklé plastové bočnice dioptrických brýlí. 6.4.2012 jsem si již po druhé brýle chtěla vyzvednout. Obchodník mi nechce brýle vydat, peníze také ne. Doklad o reklamaci mám, ale jak se mohu bránit? Musí řešit reklamaci pouze majitel?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 7.2.2012 jsem na předváděcí akci BECK CZECH uzavřela kupní smlouvu na předváděné zboží. Část zboží jsem si odvezla, část mi měla být doručena následující den technikem, který si měl zároveň převzít částku 5000,- Kč. Měla to být první platba z celkových 30.000,- Kč, ostatní jsem měla postupně splácet.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
17letý chlapec si koupil fotoaparát. Obchodní firma, u níž výrobek zakoupil, neuznala reklamaci vady. Chlapec tedy podává žalobu, kterou se domáhá výměny vadného výrobku za bezvadný. Jak posoudíte jeho procesní způsobilost a jaké jsou zde možnosti? Děkuji, Gábina

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)
17letý chlapec si koupil fotoaparát. Obchodní firma, u níž výrobek zakoupil, neuznala reklamaci vady. Chlapec tedy podává žalobu, kterou se domáhá výměny vadného výrobku za bezvadný. Jak posoudíte jeho procesní způsobilost a jaké jsou zde možnosti? Děkuji, Gábina

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Vracel jsem ve 14denní lhůtě zboží eshopu. Dopravce při přepravě do eshopu zboží poškodil. Reklamoval jsem dopravu, ale chyběl mi doklad o zaplacení - od nikoho jsem ho nedostal. Poslal jsem místo něj přepravní list. Na něm jsem jako příjemce uveden já. Tedy moje jméno, adresa, datum a čas přijetí, číslo mé OP, můj podpis.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Vracel jsem ve 14denní lhůtě zboží eshopu. Dopravce při přepravě do eshopu zboží poškodil. Reklamoval jsem dopravu, ale chyběl mi doklad o zaplacení - od nikoho jsem ho nedostal. Poslal jsem místo něj přepravní list. Na něm jsem jako příjemce uveden já. Tedy moje jméno, adresa, datum a čas přijetí, číslo mé OP, můj podpis.