Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. prosinec 2011
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. prosinec 2011
Množí se nám požadavky na kompletní informace (týká se odbavení klientů) k zájezdům v českém jazyce. Předesílám, ze pořádáme zájezdy z 80% na bázi individuálních programů a kalkulací a veškeré podmínky od partnerů, stejně jako vouchery a podmínky nám přicházejí v angličtině.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. prosinec 2011
Množí se nám požadavky na kompletní informace (týká se odbavení klientů) k zájezdům v českém jazyce. Předesílám, ze pořádáme zájezdy z 80% na bázi individuálních programů a kalkulací a veškeré podmínky od partnerů, stejně jako vouchery a podmínky nám přicházejí v angličtině.