Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 17. listopad 2011
Před rokem jsem si koupila auto značky UAZ, na které je dva roky záruka. Po krátkém provozu nastaly technické potíže např. potíže s převodovkou, která byla reklamována čtyřikrát. Všechny opravy jsou zaznamenány v servisní knížce. Volala jsem dealerovi, který mi auto prodal a ten řekl, že ho to nezajímá a že s podnikáním skončil.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 17. listopad 2011
Před rokem jsem si koupila auto značky UAZ, na které je dva roky záruka. Po krátkém provozu nastaly technické potíže např. potíže s převodovkou, která byla reklamována čtyřikrát. Všechny opravy jsou zaznamenány v servisní knížce. Volala jsem dealerovi, který mi auto prodal a ten řekl, že ho to nezajímá a že s podnikáním skončil.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 17. listopad 2011
Před rokem jsem si koupila auto značky UAZ, na které je dva roky záruka. Po krátkém provozu nastaly technické potíže např. potíže s převodovkou, která byla reklamována čtyřikrát. Všechny opravy jsou zaznamenány v servisní knížce. Volala jsem dealerovi, který mi auto prodal a ten řekl, že ho to nezajímá a že s podnikáním skončil.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 17. listopad 2011
Pokud zákazník udělá objednávku na šaty, které potřebuje za 5 týdnů a dá se to stihnout, ovšem z celních důvodů se protáhne dodání např. na 7 týdnů, zda-li jsme povinni vrátit peníze. Naše maximální garantovaná doba je 8 týdnů.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 17. listopad 2011
Pokud zákazník udělá objednávku na šaty, které potřebuje za 5 týdnů a dá se to stihnout, ovšem z celních důvodů se protáhne dodání např. na 7 týdnů, zda-li jsme povinni vrátit peníze. Naše maximální garantovaná doba je 8 týdnů.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. listopad 2011
Mám dotaz. Reklamovala jsem u firmy ČEZ elektroměr a roční vyúčtování plateb. Mám byt, ve kterém se nezdržuji a byl mi tam zadán neodpovídající stav elektroměru a tím i vysokého nedoplatku. Reklamovala jsem dle Všeobecných podmínek ČEZu, kde se mi zaručují, že do 15ti dnů mne vyrozumí a reklamaci uzavřou do 30 ti dnů.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. listopad 2011
Mám dotaz. Reklamovala jsem u firmy ČEZ elektroměr a roční vyúčtování plateb. Mám byt, ve kterém se nezdržuji a byl mi tam zadán neodpovídající stav elektroměru a tím i vysokého nedoplatku. Reklamovala jsem dle Všeobecných podmínek ČEZu, kde se mi zaručují, že do 15ti dnů mne vyrozumí a reklamaci uzavřou do 30 ti dnů.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Prosím o informaci, jak můžu reklamovat služby firmy ČEZ. Začátkem června navrtal omylem můj manžel při opravě fasádydomu mého bratra kabel a poškodil tak 1. fázi. Bratr si zavolal na opravu ČEZ, a podepsal v PROTOKOLU O POŠKOZENÍ - předpokládanou výši škody cca do 7000,- Kč.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Nechal jsem v tiskárně vyrobit barevné potahy na šanony s laminem. Ty jsem zaplatil a předal do jiné společnosti, která z nich vyrobila šanony. Asi po týdnu se však lamino začalo z papíru odlupovat. Vina je jasně na tiskárně, špatný výrobní postup laminace papíru. Nyní mám nepoužitelné šanony.