Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. červenec 2011
Minulý týden jsem si byl prohlédnout jedno vozidlo v tuzemském autobazaru. Auto mělo poškozený motor, vozidlo mělo dle prodejce najeto 220.000 km. Všechno mi vyhovovalo tak jsem poslal bezhotovostně zálohu, jelikož byl na automobil ještě jeden zájemce. Po ověření kilometrů v autorizovaném servise mělo auto najeto 290.000 km již před 3 lety.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Potřebovala bych poradit ohledně rodinného domu. Přes realitní kancelář jsem koupila nemovitost, celou jsem ji zaplatila, použila jsem i prostředky ze stavebního spoření. 6.4. jsem byla na katastrálním úřadě vložit vklad doložený kupní smlouvou. Dnes mi došlo oznámení o zamítnutí vkladu z důvodu nařízení exekuce bývalého majitele. Můžete mi prosím poradit,jak mám postupovat?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 20. červenec 2011
Na firmu jsem koupila vozidlo, kde v kupní smlouvě je uvedeno: užitkové vozidlo, dále možnost odpočtu DPH. Po měsíci mi prodejce doručil originál velkého TP, kde jsou údaje o kategorii vozidla přepsány, pravděpodobně z kategorie M1 nebo N1 na OA, (což je ale neexistující kategorie). Dle znaleckého posudku: "Údaje zjištěné na vozidle neodpovídají skutečnosti záznamům v TP vozidla."
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. červen 2011
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla. Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. červen 2011
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla. Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 26. červen 2011
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla. Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?