Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Koupil jsem od jedné paní kombinovaný sporák a nevšiml jsem si při koupi, že elektrická trouba je v zadní části rezavá. Hned jsem paní zavolal, ale ta nechce o vrácení nic slyšet jelikož tvrdí, že to prodala jako soukromá osoba a smlouva je již uzavřena a věc nechce a nemůžu ji vrátit. Řekl jsem, že sporák přivezu zpět ale odmítá to a tvrdí že je jednoznačně právo na její straně.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Spolu s fasádou měly být zhotoveny i povrchy balkonů systémovým řešením firmy Weber. Stavební firma odstranila funkční lepenku s hliníkovou vložkou a teprve 21. 10. 2010 začala zhotovovat systémové řešení, ale již začalo mrznout a na balkony se začaly aplikovat hmoty za nevhodných klimatických podmínek. Dodavatel dne 29. 10. 2010 skončil, odstoupil od smluvy a izolace nedokončil.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Minulý rok 2010 v dubnu jsme si objednali okna a garážová vrata u jedné firmy. Okna nám byla namontována cca po 6 týdnech. Vrata nebyla - přislíbili je do tří týdnů, ale byly dodány až za 5 týdnů. Zálohu jak na vrata, tak i na okna jsme uhradili včas a řádně. To jsem pořád byli ještě klidní. Následně došlo k problému ohledně vrat. Poprvé je namontovali špatně, silně vrzaly, stále se zastavovaly i když neměly. Namontovali je křivě, každá kolejnice, která je na každé straně, byla jinak namontována a další menší závady.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Minulý rok 2010 v dubnu jsme si objednali okna a garážová vrata u jedné firmy. Okna nám byla namontována cca po 6 týdnech. Vrata nebyla - přislíbili je do tří týdnů, ale byly dodány až za 5 týdnů. Zálohu jak na vrata, tak i na okna jsme uhradili včas a řádně. To jsem pořád byli ještě klidní. Následně došlo k problému ohledně vrat. Poprvé je namontovali špatně, silně vrzaly, stále se zastavovaly i když neměly. Namontovali je křivě, každá kolejnice, která je na každé straně, byla jinak namontována a další menší závady.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 10. duben 2011
Minulý rok 2010 v dubnu jsme si objednali okna a garážová vrata u jedné firmy. Okna nám byla namontována cca po 6 týdnech. Vrata nebyla - přislíbili je do tří týdnů, ale byly dodány až za 5 týdnů. Zálohu jak na vrata, tak i na okna jsme uhradili včas a řádně. To jsem pořád byli ještě klidní. Následně došlo k problému ohledně vrat. Poprvé je namontovali špatně, silně vrzaly, stále se zastavovaly i když neměly. Namontovali je křivě, každá kolejnice, která je na každé straně, byla jinak namontována a další menší závady.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 3. duben 2011
V polovině prosince jsem zakoupila přenosný hard disk. Zazálohovala jsem na něj fotografie a jiná data. Po necelých třech týdnech přestal fungovat a 17.1.11 jsem ho odnesla k reklamaci. Prodejce ji přijal a do protokolu zapsal, že žádám zachování dat. 20.1.11 servis reklamaci přijal. Po dvou týdnech poslali e-mail, že zálohu nedělají, tak jsem zažádala o nový hard disk i ten starý, že si ho nechám zazálohovat sama.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 3. duben 2011
V polovině prosince jsem zakoupila přenosný hard disk. Zazálohovala jsem na něj fotografie a jiná data. Po necelých třech týdnech přestal fungovat a 17.1.11 jsem ho odnesla k reklamaci. Prodejce ji přijal a do protokolu zapsal, že žádám zachování dat. 20.1.11 servis reklamaci přijal. Po dvou týdnech poslali e-mail, že zálohu nedělají, tak jsem zažádala o nový hard disk i ten starý, že si ho nechám zazálohovat sama.