Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. leden 2011
Prarodiče mi prodali mobilní telefon od prodejce Buldoktel a to prostřednictvím e-shopu (http://www.buldoktel.cz). Následně bylo (již po době 14 dní od nákupu) zjištěno, že přístroj nemá českou lokalizaci. Ve značkovém obchodě HTC bylo dle IMEI přístroje ověřeno, že se jedná o zařízení určené pro německý, nikoli český trh (žádný značkový servis v ČR je do záruční opravy nepříjme). U prodejce byla uplatněna reklamace na uvedenou lokalizaci. Žádná informace (na webu firmy ani jinde) na skutečnost, že se nejdená o přístroj určený pro ČR ani o neexistenci české lokalizace, neupozorňuje. Reklamaci prodejce vyřešil doinstalováním SW, který jakousi lokalizaci provedl, nicméně po "hard resetu" (resetování na tovární nastavení) je přístroj opět ve stavu bez lokalizace.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 22. leden 2011
Prarodiče mi prodali mobilní telefon od prodejce Buldoktel a to prostřednictvím e-shopu (http://www.buldoktel.cz). Následně bylo (již po době 14 dní od nákupu) zjištěno, že přístroj nemá českou lokalizaci. Ve značkovém obchodě HTC bylo dle IMEI přístroje ověřeno, že se jedná o zařízení určené pro německý, nikoli český trh (žádný značkový servis v ČR je do záruční opravy nepříjme). U prodejce byla uplatněna reklamace na uvedenou lokalizaci. Žádná informace (na webu firmy ani jinde) na skutečnost, že se nejdená o přístroj určený pro ČR ani o neexistenci české lokalizace, neupozorňuje. Reklamaci prodejce vyřešil doinstalováním SW, který jakousi lokalizaci provedl, nicméně po "hard resetu" (resetování na tovární nastavení) je přístroj opět ve stavu bez lokalizace.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. leden 2011
Mám dotaz: Jedná se o hosting www stránek, který jsem si objednal. Bohužel při registraci došlo k chybnému zadání domény. Kontaktoval jsem technickou podporu aby mi přenastavila přístup. Už je to týden a nikdo mi nebere telefon, neodpovídá na email ani na ICQ. Je možné odstoupot od smlouvy? Hosting je: www.kapusta.cz
Děkuji, Mojmír- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. leden 2011
Mám dotaz: Jedná se o hosting www stránek, který jsem si objednal. Bohužel při registraci došlo k chybnému zadání domény. Kontaktoval jsem technickou podporu aby mi přenastavila přístup. Už je to týden a nikdo mi nebere telefon, neodpovídá na email ani na ICQ. Je možné odstoupot od smlouvy? Hosting je: www.kapusta.cz
Děkuji, Mojmír
Děkuji, Mojmír
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2011
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2011
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor