Počet stránek ve webu: 43.381

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
8.12.2009 jsem si koupil kulovnici pro lovecké účely, kulovnici jsem odborným puškařem nechal osadit montáží pro optiku. Po několika měsících jsem se dostal k nastřelení zbraně a zjistil jsem, že vykazuje dosti závažnou závadu ve funkčnosti. Zbraň jsem 7.7.2010 reklamoval po dohodě s prodejcem přímo u dovozce dané značky. Obdržel jsem řádný doklad o převzetí věci k reklamačnímu řízení. Reklamace mi byla uznána jako výrobní vada. Moje otázka zní, zda se dají níže uvedené body považovat za náklady spojené s reklamací.
1) Náklady na odbornou montáž zařízení pro uchycení optiky.
2) Pořizovací náklady samotné montáže pro uchycení optiky. Toto zařízení je typováno na konkrétní značku o kterou jsem po této závadě přestal mít rozhodně zájem. Zařízení je mi k nepotřebě.
3) V případě, že bod 2) nebudu moci nárokovat, mohu si uplatnit náklady spojené s odbornou demontáží tohoto zařízení?
Děkuji, Petr.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kopačky a po třetím tréningu se mi začaly rozlepovat podrážky. Když jsem dal kopačky reklamovat vratili mi je opravené a po prvním zapase se ta samá vada objevila znovu. Opět mi je opravili a vrátili. Když sem byl kopačky raklamovat po třetí vrátili mi je po měsíci zatuchlé a ještě mokré a žadají mě abych je vysušil aby mi byla reklamace uznána. Co dělat? Zdeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kopačky a po třetím tréningu se mi začaly rozlepovat podrážky. Když jsem dal kopačky reklamovat vratili mi je opravené a po prvním zapase se ta samá vada objevila znovu. Opět mi je opravili a vrátili. Když sem byl kopačky raklamovat po třetí vrátili mi je po měsíci zatuchlé a ještě mokré a žadají mě abych je vysušil aby mi byla reklamace uznána. Co dělat? Zdeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kopačky a po třetím tréningu se mi začaly rozlepovat podrážky. Když jsem dal kopačky reklamovat vratili mi je opravené a po prvním zapase se ta samá vada objevila znovu. Opět mi je opravili a vrátili. Když sem byl kopačky raklamovat po třetí vrátili mi je po měsíci zatuchlé a ještě mokré a žadají mě abych je vysušil aby mi byla reklamace uznána. Co dělat? Zdeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kopačky a po třetím tréningu se mi začaly rozlepovat podrážky. Když jsem dal kopačky reklamovat vratili mi je opravené a po prvním zapase se ta samá vada objevila znovu. Opět mi je opravili a vrátili. Když sem byl kopačky raklamovat po třetí vrátili mi je po měsíci zatuchlé a ještě mokré a žadají mě abych je vysušil aby mi byla reklamace uznána. Co dělat? Zdeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Před 4 lety jsme si nechali vyrobit dřevěná okna ( firma HON). Teď po 4 letech se nám ozvala firma, že je na oknech špatný lak neodolávající UV záření (jde o obrovskou reklamaci postihující mnoho lidí - po dobu 2 let dodavatel laku dodával nekvalitní lak.). Chtějí pohyblivé části oken demontovat, aby zbavili okna starého laku a nově natřeli. To celé na našem pozemku, ve svém zahradním stanu. Díky této akci budeme mít velmi zásadním způsobem zasáhnuto do soukromí. Týden, se nám budou po domě pohybovat cizí lidi a dům nebude adekvátním způsobem zabezpečen. Dá se nějakým způsobem nesouhlasit nebo finančně kompenzovat toto nepohodlí a velkou prašnost, úklid a případnou velkou spotřebu energie? Děkuji za odpověď. Radka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Před 4 lety jsme si nechali vyrobit dřevěná okna ( firma HON). Teď po 4 letech se nám ozvala firma, že je na oknech špatný lak neodolávající UV záření (jde o obrovskou reklamaci postihující mnoho lidí - po dobu 2 let dodavatel laku dodával nekvalitní lak.). Chtějí pohyblivé části oken demontovat, aby zbavili okna starého laku a nově natřeli. To celé na našem pozemku, ve svém zahradním stanu. Díky této akci budeme mít velmi zásadním způsobem zasáhnuto do soukromí. Týden, se nám budou po domě pohybovat cizí lidi a dům nebude adekvátním způsobem zabezpečen. Dá se nějakým způsobem nesouhlasit nebo finančně kompenzovat toto nepohodlí a velkou prašnost, úklid a případnou velkou spotřebu energie? Děkuji za odpověď. Radka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Před 4 lety jsme si nechali vyrobit dřevěná okna ( firma HON). Teď po 4 letech se nám ozvala firma, že je na oknech špatný lak neodolávající UV záření (jde o obrovskou reklamaci postihující mnoho lidí - po dobu 2 let dodavatel laku dodával nekvalitní lak.). Chtějí pohyblivé části oken demontovat, aby zbavili okna starého laku a nově natřeli. To celé na našem pozemku, ve svém zahradním stanu. Díky této akci budeme mít velmi zásadním způsobem zasáhnuto do soukromí. Týden, se nám budou po domě pohybovat cizí lidi a dům nebude adekvátním způsobem zabezpečen. Dá se nějakým způsobem nesouhlasit nebo finančně kompenzovat toto nepohodlí a velkou prašnost, úklid a případnou velkou spotřebu energie? Děkuji za odpověď. Radka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V roce 2008 na podzim jsem bez písemné smlouvy o dílo dělal opravu fasády i s nátěrem jako OSVČ a dostal jsem bez připomínek ještě na podzim 2008 zaplaceno za odvedenou práci a dílo zadavatel převzal ústně s tím, že je to pěkně opravené. Materiál dodal zákazník. Dnes mi od právníka, kterého si najal zákazník, přišlo poštou že žádá o reklamaci (loupe se barva a jiné připomínky) v zákonné lhůtě, která jak je známo již není oprávněná - uplynulo již cca 22 měsíců od ukončení prací. Dále žádá abychom se u zákazníka sešli a abych mu podepsal zápis o dohodě, kdy závady odstraním. Prosím o radu, nevím co mám dělat a jak mám na to zákazníkovi písemě odpovědět a co ještě mohu od toho případně očekávat. Děkuji, Pavel.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V roce 2008 na podzim jsem bez písemné smlouvy o dílo dělal opravu fasády i s nátěrem jako OSVČ a dostal jsem bez připomínek ještě na podzim 2008 zaplaceno za odvedenou práci a dílo zadavatel převzal ústně s tím, že je to pěkně opravené. Materiál dodal zákazník. Dnes mi od právníka, kterého si najal zákazník, přišlo poštou že žádá o reklamaci (loupe se barva a jiné připomínky) v zákonné lhůtě, která jak je známo již není oprávněná - uplynulo již cca 22 měsíců od ukončení prací. Dále žádá abychom se u zákazníka sešli a abych mu podepsal zápis o dohodě, kdy závady odstraním. Prosím o radu, nevím co mám dělat a jak mám na to zákazníkovi písemě odpovědět a co ještě mohu od toho případně očekávat. Děkuji, Pavel.