Počet stránek ve webu: 43.381

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prosím Vás o právní radu k věci reklamace ojetého vozu. 01/2019 jsme zakoupili automobil Ford Mondeo 2009 za 137 tis. Kč. Manžel byl seznámen se stavem vozila, vozidlo měl možnost projet, vše se zdálo být v pořádku. Proto jsme se ke koupi vozu nakonec rozhodli. Po několika dnech si ale manžel všiml, že vůz při nízkých otáčkách cuká. Proto manžel nechal kompletně vyměnit všechny filtry, nechal do motoru nalit přípravek na vyčištění trysek, natankoval plnou nádrž kvalitního benzinu, který nám byl doporučen.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Koupila jsem byt v novostavbě a nastěhovala jsem se 11.1.2019. Dne 25.2.2019 jsem zaslala urgentní požadavek na reklamaci z důvodu, že se na stěně v chodbě mezi koupelnou a WC vytvořila mokrá skvrna. Dne 27.2.2019 přišel vodař, který nenaznal chybu z jeho strany, ale všiml si, že je vanička u sprchového koutu špatně zasilikonovaná, takže přišel 6.3.2019 obkladač, který místo zapravil. Následně bylo dohodnuto s reklamačním technikem sledování, zda se skvrna nezvětšuje do 14.3.2019.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Koncem 2018 jsem koupil nemovitost, jedná se o rodinný dům, stáří 5 let. Cena byla vyšší, ale říkal jsem si, je to novostavba, nebudu muset řešit žádné opravy a podobně. Po nastěhování však začala vyplývat spousta problémů a postupně jsem zjistil, že celý dům i jeho součásti byli postaveny s velmi otřesnou kvalitou, což se přeneslo na nynější problémy, o kterých mi nikdo neřekl.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

obracím se na Vás s dotazem, jak se postavit k situaci, kdy byly zhotovené určité stavební práce - hydroizolace balkonů - povrchu jednotlivých balkonů. Po několika letech zákazník práci reklamuje z důvodů zatékání skrze balkony až do bytů. Zákazník SVJ - si nechal zhotovit znalecký posudek, který říká, že je nesprávně provedena vrstva hydroizolace.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Přes eshop jamall.cz jsem koupil šatní skříň (13.200 Kč). Po rozbalení jsou na laminu oboustranně a po celé délce znatelné nepravidelné stopy jakoby ozubeného kola - pravděpodobně nějakého podavače z výrobní linky. Celý komplet váží asi 170 kg a je již rozbalený, čekalo se na něj čtrnáct dní a je tedy nemyslitelné, abych to celé zase balil zpátky a posílal k reklamaci - jakým způsobem, prosím, postupovat, abych po prodejci vymohl alespoň nějakou slevu? Nafoti a poslat s odkazem na nějaký paragraf?   Děkuji, Ludvík.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Kvůli korozi prahů automobilu (oba prahy pouze v jednom místě) jsem nechal 07.04.2017 oba prahy vyměnit. Rovněž jsem nechal aplikovat ochranný nástřik. Smlouva s autoservisem obsahuje pouze „výměna prahů“. Nyní jsem zjistil, že oba prahy jsou po cca 14 měsících po celé ploše pokryty známky koroze – koroze prosvítá přes ochranný nástřik. Je tedy zřejmé, že koroze započala dříve, než jsem ji nyní zjistil já. Neumím však odhadnout kdy.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

reklamoval jsem drahou počítačovou myš (1350 Kč, 350 Kč placeno a zbytek byla dárková poukazka). Jako způsob vyřízení reklamace jsem uvedl že požaduji výměnu a nebo vrácení peněz. Byla mi po posouzení servisem uznána reklamace u počítačové myši, přišel mi protokol emailem, způsob vyřízení že výměna za nový kus.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Nechala jsem si aplikovat výplň rtů na plastické klinice za 8000 Kč. Chtěla jsem zvětšení rtů ale výsledek žádný. Reklamace mi byla zamítnuta - prý jsem požadovala hydrataci ne zvětšení. Teď nevím na koho se obrátit chci své peníze zpět. Děkuji. Veronika

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

V 11/ 2017 podepsali smlouvu o dílo na dodání řeziva na krov, řezivo mělo být pokáceno v zimním období v termínu uvedením ve smlouvě a následně dodáno do 31.5.2018 na naši stavbu. Obratem po dodávce řeziva, které ještě ke všemu proběhlo později (až 10.7.18) jsme zjistili (i jako laici), že jeden kus neodpovídá kvalitě pro použití na nosné konstrukce (krov), proběhla pouze telefonická dohoda s dodavatelem, následné zaslání fotek napadeného kusu, výměna.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Zakoupil jsem tzv. NAS, přístroj na synchronizaci souborů z různých počítačů. Ten jsem doma dle návodu uvedl do provozu, přístroj fungoval. Synchronizace ale opakovaně, vždy po cca týdnu přestala fungovat - z mého pohledu produkt neplní deklarovanou funkci. Obrátil jsem se na technickou podporu výrobce Synology, kde mi po vyjasnění situace pracovník výrobce písemně sdělil, že u mého přístroje výrobce garantuje korektní chod pouze do synchronizace max 15.000 souborů (z důvodu výkonu procesoru). Tato limitace ale nebyla prodejcem v popisu přístroje uvedena.