Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Jsem vlastníkem 1/12 orné půdy, na které hospodaří zemědělské družstvo, tedy ZD. Další vlastníci 8/12 matka, ta nyní v listopadu 2017 zemřela, bude se vypořádávat dědictví. Jí jsem byla od roku 2011 opatrovnicí. Další vlastníci 1/12 bratr a 2/12 sestra. Další sestra měla též 1/12 (tuto část darovala druhé sestře před schválením NOZ, i když tuto část slíbila mě).
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Spor s Českou poštou: 7.11.2017 jsem uplatnila reklamaci a zároveň nárok na náhradu škody ve výši 17.000 Kč. To je částka, kterou jsem zaplatila paní Navrátilové za 7 korálků značky Trollbeads. Paní Jarošová mou platbu v pořádku obdžela a dne 5.10.2017 u pošty Paskov odeslala.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Objednala jsem si u jedné firmy 5 ks sítí dle předaného 1 ks našeho síta (imitace zlatého dubu, byla rotrhaná síťovina, přislíbili nám nové potažení) a 2 ks oken (polodekor vnitřní bílá - venkovní zlatý dub). Zaměření na okna a sítě pro rozměry a barvy provedl technik firmy, cenové nabídky vypracoval pracovník pobočky a poslal je elektronicky e-mailem.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Mám e-shop, kde prodávám digitální licence her - distribuované pomocí aktivačního klíče. Pokud zákazníkovi prodám digitální licenci, aktivační klíče doručuji e-mailem. Zákazník aktivační klíč úspěšně uplatní (tj. licenci aktivuje a již ji vlastní), ale vyskytne se problém, který souvisí se slabým hardwarovým vybavením jeho PC anebo se např. jedná o technickou chybu výrobce, pro jejíž řešení je třeba jej kontaktovat.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
V létě 2017 jsem koupila byt v bytovém domě přes realitní kancelář. V září 2017 jsme zjistili, že v bytě se nedá pobývat vzhledem k hluku a otřesům, které vycházely z horního bytu (nově postavené garsonky z půdního prostoru). Sama prodávající uznala, že v tomto hluku se nedá bydlet a že je třeba podlahu horní garsonky odhlučnit (spravit).
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Chtěla bych poradit ohledně reklamace závad v bytě. Dle jakého paragrafu se řídit? Závady ani po půl roce nebyly odstraněny a na některé reklamace byly ignorovány a nikdy nevyřešeny? Na co se odkázat a co se dá vymoci? Jde o nově zakoupený byt. Závady jsou všeho druhu po závažné až méně závažné a to:
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Po diskuzi s realitní společností a s kupujícím vyplývá, že kupující bere na vědomí starší stav nemovitosti a je ochoten se vzdát nároku na uplatnění případných skrytých vad. Podle realitní kanceláře to není první případ kdy to kupující dělá. Návrh je vložit tuto větu do smlouvy:
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
Zboží bylo zakoupeno přes web Euronics dne 22.10.2015 - dne 22.10.2015 jsme dostali email ohledně toho, že platba byla úspěšně připsána na účet Euronics. Na faktuře stojí: datum vystavení 22.10.2015, datum splatnosti 22.10.2015 a datum uskutečnění zdaň. plnění 22.10.2015. Zboží bylo zasláno jako balík do ruky a bylo převzato dne 27.10.2015.
- Uložil(a): Mgr. Lukáš Mohyla (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 29. prosinec 2017
Při digitálním zaměřování pozemků 2017 bylo zjištěno, že nám hranice stavby a zahrady neodpovídá skutečnosti. Část stavby a zahrady se dle tohoto měření nachází na pozemku souseda. S ním jsem se domluvila na odkoupení. Prosím o radu, jak nyní postupovat. Děkuji, Alžběta.
- Uložil(a): Mgr., Bc. Jakub Šťastný (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 21. prosinec 2017
Na sauto.cz nabízí firma automobil, který neodpovídá parametrům, které tam uvádí. Na auto jsme se byli osobně podívat, a upozornili prodejce, že v inzerátu uvádí jiné informace. Také jsme upozornili sauto.cz, že zde prodejce udává nepravdivé údaje. Je to již několik týdnů a bylo již podáno několik urgencí a sauto.cz nereaguje.