Počet stránek ve webu: 43.381

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám dotaz ohledně vrácení peněz za zboží ve 14ti denní lhůtě (bez udání důvodu). Zákazník si objednal čtyři kusy věcí (oblečení), zaplatil cenu zboží + poštovné 80, -. Jeden kus zboží vrátil. Jsem povinna mu vrátit první poštovné, ale v jaké výši? Celých 80, -? Nebo to mám vydělit čtyřmi? Pamatuje na toto zákon? A nadále do budoucna:

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

02/2015 koupen mobil (Navis trade s. r. o.), 16.9.2016 odeslán do autorizovaného servisu na záruční opravu sluchátek a nezáruční opravdu displeje, 19.9.2016 doručeno, 22.9.2016 cenový návrh vyšší než cena nového zařízení, o sluchátkách se nezmiňují, 27.9. zamítám opravu mobilu, požaduji opravu sluchátek, 5.10.2016 odeslání ze servisu (zjistil jsem si sám), 13.10.2016 navrácení do servisu pochybením přepravní společnosti, ten den servis i vyrozumím.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

02/2015 koupen mobil (Navis trade s. r. o.), 16.9.2016 odeslán do autorizovaného servisu na záruční opravu sluchátek a nezáruční opravdu displeje, 19.9.2016 doručeno, 22.9.2016 cenový návrh vyšší než cena nového zařízení, o sluchátkách se nezmiňují, 27.9. zamítám opravu mobilu, požaduji opravu sluchátek, 5.10.2016 odeslání ze servisu (zjistil jsem si sám), 13.10.2016 navrácení do servisu pochybením přepravní společnosti, ten den servis i vyrozumím.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Byt jsme koupili 01.08.2016. Ve smlouvě se uvádí: "Kupující prohlašují, že před uzavřením této smlouvy si předmětné nemovitosti řádně prohlédli." Při předání bytu nám bývalí vlastníci oznámili, že strhli kohoutek a museli vypnout přívod vody. Byla to malá oprava, tak jsem řekla, že to nechám opravit. Teplá voda se v koupelně ohřívá elektrickým bojlerem.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Byt jsme koupili 01.08.2016. Ve smlouvě se uvádí: "Kupující prohlašují, že před uzavřením této smlouvy si předmětné nemovitosti řádně prohlédli." Při předání bytu nám bývalí vlastníci oznámili, že strhli kohoutek a museli vypnout přívod vody. Byla to malá oprava, tak jsem řekla, že to nechám opravit. Teplá voda se v koupelně ohřívá elektrickým bojlerem.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Byt jsme koupili 01.08.2016. Ve smlouvě se uvádí: "Kupující prohlašují, že před uzavřením této smlouvy si předmětné nemovitosti řádně prohlédli." Při předání bytu nám bývalí vlastníci oznámili, že strhli kohoutek a museli vypnout přívod vody. Byla to malá oprava, tak jsem řekla, že to nechám opravit. Teplá voda se v koupelně ohřívá elektrickým bojlerem.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Byt jsme koupili 01.08.2016. Ve smlouvě se uvádí: "Kupující prohlašují, že před uzavřením této smlouvy si předmětné nemovitosti řádně prohlédli." Při předání bytu nám bývalí vlastníci oznámili, že strhli kohoutek a museli vypnout přívod vody. Byla to malá oprava, tak jsem řekla, že to nechám opravit. Teplá voda se v koupelně ohřívá elektrickým bojlerem.