- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 28. duben 2016
07/2004 jsem uzavřela smlouvu životního pojištění s úrazovým pojištěním do 07/2022. 2015 byla smlouva, bez mého souhlasu, změněna s odůvodněním: "Jelikož jsme zjistili změnu povolání zasíláme novou pojistnou smlouvu. Vzhledem k Vašemu povolání (důchodce) je možné sjednání úrazového pojištění pouze na jednonásobek".
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 14. duben 2016
Mám dotaz ohledně pojistného plnění a nároku za úhradu nákladů za právní pomoc. Měla jsem pojistnou událost 5/2015 (voda v koupelně). Postup opravy byl osobně u mne doma konzultován s technikem pojišťovny. Likvidátor pojišťovny nejdříve opravu zamítl proplatit.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 14. duben 2016
Mám dotaz ohledně pojistného plnění a nároku za úhradu nákladů za právní pomoc. Měla jsem pojistnou událost 5/2015 (voda v koupelně). Postup opravy byl osobně u mne doma konzultován s technikem pojišťovny. Likvidátor pojišťovny nejdříve opravu zamítl proplatit.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 13. duben 2016
Starali jsme se více jak 20 let o paní, která v 11/2013 zemřela. na naši rodinu měla uzavřenou pojistku. Vše zařizoval osob bankéř z KB, který měl u sebe všechny její písemnosti. Dédic - bratr žije 50 let v Californii. Pojistku jsem hledala s pomocí soudu. Objevila jsem více pojistek ovšem nebyly vyplněny obmyšlené osoby.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 1. duben 2016
Prosím o informaci zda má smluvní servis pojišťovny právo zadržovat opravený vůz s tím, že pojišťovna odmítla proplatit opravu, když do tohoto servisu zákazníka poslala? Pro širší pochopení posílám v příloze pojistné podmíny pojišťovny s vyznačenou částí balíčku servis pro.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 31. březen 2016
Prosím o informaci zda má smluvní servis pojišťovny právo zadržovat opravený vůz s tím, že pojišťovna odmítla proplatit opravu, když do tohoto servisu zákazníka poslala? Pro širší pochopení posílám v příloze pojistné podmíny pojišťovny s vyznačenou částí balíčku servis pro.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 31. březen 2016
Prosím o informaci zda má smluvní servis pojišťovny právo zadržovat opravený vůz s tím, že pojišťovna odmítla proplatit opravu, když do tohoto servisu zákazníka poslala? Pro širší pochopení posílám v příloze pojistné podmíny pojišťovny s vyznačenou částí balíčku servis pro.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 14. březen 2016
03/2014 jsem měl autonehodu. Policie určila viníkem druhého řidiče. Ten nesouhlasil. Pojišťovna žádala o fakturu, tak jsem dal auto 07/2014 do servisu. Okresní úřad řešil situaci do 1.11.2014, pojišťovna nic neuhradila. Je 9.2.2015 a stále nemám auto, protože servis mi ho nevydá. Viníkem byl určen druhý řidič.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 14. březen 2016
03/2014 jsem měl autonehodu. Policie určila viníkem druhého řidiče. Ten nesouhlasil. Pojišťovna žádala o fakturu, tak jsem dal auto 07/2014 do servisu. Okresní úřad řešil situaci do 1.11.2014, pojišťovna nic neuhradila. Je 9.2.2015 a stále nemám auto, protože servis mi ho nevydá. Viníkem byl určen druhý řidič.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 9. březen 2016
Obracím se prosbou o radu v souvislosti s neuskutečněnou dovolenou v důsledku úpadku CK. V 02/2015 jsme zaplatila dovolenou u CK Marine tour s odletem 30.6.2015 za 7 osob 110 720, - Kč. Dne 25.6.2015 vyhlásila CK Marine tour úpadek a ukončila svoji činnost. Tudíž se dovolená neuskutečnila. Pojištění proti úpadku měla CK Marine tour u Generali pojišťovny.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 9. březen 2016
Obracím se prosbou o radu v souvislosti s neuskutečněnou dovolenou v důsledku úpadku CK. V 02/2015 jsme zaplatila dovolenou u CK Marine tour s odletem 30.6.2015 za 7 osob 110 720, - Kč. Dne 25.6.2015 vyhlásila CK Marine tour úpadek a ukončila svoji činnost. Tudíž se dovolená neuskutečnila. Pojištění proti úpadku měla CK Marine tour u Generali pojišťovny.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 9. březen 2016
Obracím se prosbou o radu v souvislosti s neuskutečněnou dovolenou v důsledku úpadku CK. V 02/2015 jsme zaplatila dovolenou u CK Marine tour s odletem 30.6.2015 za 7 osob 110 720, - Kč. Dne 25.6.2015 vyhlásila CK Marine tour úpadek a ukončila svoji činnost. Tudíž se dovolená neuskutečnila. Pojištění proti úpadku měla CK Marine tour u Generali pojišťovny.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 9. březen 2016
Obracím se prosbou o radu v souvislosti s neuskutečněnou dovolenou v důsledku úpadku CK. V 02/2015 jsme zaplatila dovolenou u CK Marine tour s odletem 30.6.2015 za 7 osob 110 720, - Kč. Dne 25.6.2015 vyhlásila CK Marine tour úpadek a ukončila svoji činnost. Tudíž se dovolená neuskutečnila. Pojištění proti úpadku měla CK Marine tour u Generali pojišťovny.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 9. březen 2016
Obracím se prosbou o radu v souvislosti s neuskutečněnou dovolenou v důsledku úpadku CK. V 02/2015 jsme zaplatila dovolenou u CK Marine tour s odletem 30.6.2015 za 7 osob 110 720, - Kč. Dne 25.6.2015 vyhlásila CK Marine tour úpadek a ukončila svoji činnost. Tudíž se dovolená neuskutečnila. Pojištění proti úpadku měla CK Marine tour u Generali pojišťovny.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 5. březen 2016
Měla jsem dopravní nehodu, která nebyla mnou zaviněna. Po rozhovoru s pojišťovnou viníka jsem domluvila autorizovaný servis (půjde o opravu dražší a min. 14 dní). V den odevzdání vozidla do servisu mi bude na náklady pojišťovny poskytnuto náhradní vozidlo, které potřebuji (práce - vozím zboží atd. děti škola, kroužky, bydlím v místě, kde dopravní spojení neumožňuje navazovat na tyto činnosti).
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 16. leden 2016
Počátkem prosince tohoto roku jsem obdržela předžalobní upomínku od AK Ševčík, která převzala právní zastoupení Triglav pojišťovny, u které jsem měla pojištěn automobil od 14.3.2011 do 14.3.2014. Nutno říci, že za celou tuto dobu jsem od fy Triglav neobdržela žádnou upomínku ani telefonát týkající se nějaké nezaplacené částky.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 16. leden 2016
Počátkem prosince tohoto roku jsem obdržela předžalobní upomínku od AK Ševčík, která převzala právní zastoupení Triglav pojišťovny, u které jsem měla pojištěn automobil od 14.3.2011 do 14.3.2014. Nutno říci, že za celou tuto dobu jsem od fy Triglav neobdržela žádnou upomínku ani telefonát týkající se nějaké nezaplacené částky.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 16. leden 2016
Na jakou instituci či nadřízený úřad je možné se obrátit, pokud mi servis odmítá předat (zaslat) technickou zprávu o stavu mého bouraného auta a to samé odmítá pojišťovna, která rozhodla o totální likvidaci právě na základě technického stavu auta. Viník nehody nejsem a jde o pojišťovnu viníka nehody. Děkuji, Karla
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 16. leden 2016
Na jakou instituci či nadřízený úřad je možné se obrátit, pokud mi servis odmítá předat (zaslat) technickou zprávu o stavu mého bouraného auta a to samé odmítá pojišťovna, která rozhodla o totální likvidaci právě na základě technického stavu auta. Viník nehody nejsem a jde o pojišťovnu viníka nehody. Děkuji, Karla
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Pojišťovny, pojištění
- Zveřejněno: 24. listopad 2015
Majitel penzijního připojištění, na kterém je obmyšlená osoba se 100% podílem, si podá výpověď s žádostí o výplatu na účet. Během 2 měsíční výpovědní lhůty majitel zemře, o čemž je penzijní společnost uvědoměna. Jaký je správný postup penzijní společnosti?