Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím o radu ohledně vypovězení smlouvy s poskytovatelem telekomunikačních služeb T- Mobile. V létě tohoto roku (přesně 27.7.2010) jsem potkala na ulici jejich obchodního  zástupce a sepsala s ním objednávku, přičemž mi byly od zástupce sděleny jen částečné  informace. Po upřesnění informací na zákaznické lince T-Mobile jsem si spočítala, že se mi  tarif zase tolik nevyplatí a zaslala žádost o odstoupení od smlouvy, bohužel jen obyčejnou  poštou, nemám tedy doklad o zaslání.

Zajímalo by mě, jestli se dá za těchto okolností  (mylné informace) odstoupit v jiné lhůtě než 14 dnů po sjednání smlouvy (smlouva vlastně  ani sjednána nebyla, podepisovala jsem na ulici objednávku). Na zaslání dopisu - vysvětlení  situace a žádosti o výpověď - ze dne 10.září totiž už doklad mám. Nechci platit 3roky za  tarif, který nevyužiji. Je případně nějaký jiný způsob zrušení tarifu, prosím? Děkuji, Aneta

ODPOVĚĎ:
V tomto případě si jsem jistá, že šlo o smlouvu, nikoli o nezávaznou objednávku. Jde o běžnou praxi všech operátorů a jejich zástupců.
Vypovědět smlouvu bez udání důvodu jste měla pouze do 14 dnů od jejího podepsání. Pokud operátor neporušuje smlouvu – tedy pokud se z daného čísla dovoláte, což předpokládám, lze smlouvu vypovědět jen podle Vašich smluvních podmínek.
Tři roky, ke kterým jste se zavázala, budete muset danou smlouvu dodržet a platit.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.