Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Na základě nabídky Vodafone jsem uzavřel smlouvu na instalaci bezdrátového internetového spojení a dodávky TV programů (původně UPC, převzaté Vodafonem). Od počátku datový přenos pracoval špatně, televizní přenos byl neustále přerušován a obraz se rozpadal.

Okamžitě jsem službu reklamoval a již v první odpovědi na reklamaci mi bylo doslova citováno stanovisko techniků Vodafone, že v této lokalitě nelze odpovídající službu zajistit v důsledku špatných tech. podmínek. Následně v další reklamaci Vodafone slíbil chybu odstranit v termínu 14 dnů. Následně Vodafone sdělil slib odstranění vady v novém termínu, pozdějším. Kromě toho argumentace o technickým parametrech závady byla nepravdivá. Proto jsem smlouvu vypověděl a žádala jsem o zastavení fakturace poplatků. Vodafone přesto vymáhá platbu za cca 1 měsíc této služby Otázka: platí v této situaci NOZ nebo je to třeba řešit s ČTU nebo OI? Jde přece o smlouvu na dodávku (ano - služby), kde se uplatňují podmínky pro možné zrušení služby ("podstatné porušení je takové, že kdyby o něm zákazník věděl předem, smlouvu by neuzavřel"). Děkuji.

 

ODPOVĚĎ:
NOZ samozřejmě platí také, primární je uzavřená smlouva (zákon v mnohém umožňuje, aby smlouva stanovila podmínky odlišně), doporučuji nejdříve důkladně prostudovat smlouvu. Dozorovým orgánem je ČTÚ.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.