Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám varnou desku cca 5 měsíců po koupi (záruční době). Během záruční doby se cca 5x vyskytla chyba desky, která zapříčiní nefunkčnost (konkrétně chyba F14 nefunkční řídící jednotka). Nicméně v návodu je uvedeno, že pokud nastane jakákoliv chyba, tak než zavolám servis má se trouba vypnout a zapnout (myšleno odpojit napájení, já to řešil vypnutím jističe).

Cituji:   "Vypněte spotřebič a opět ho zapněte, abyste zjistili, zda porucha stále  trvá." "JESTLIŽE PORUCHA PŘETRVÁVÁ I PO PROVEDENÍ VÝŠE UVEDENÝCH KROKŮ, ZAVOLEJTE DO NEJBLIŽŠÍHO SERVISNÍHO STŘEDISKA."  Takže samozřejmě po restartu deska vždy bez problému fungovala. A proto jsem tedy servis nevolal. No a nyní půl roku po záruce se závada objevila znovu. Restart už nepomáhá. Otázka tedy zní, zda můžu nějakým způsobem uplatňovat záruku? Důkaz samozřejmě kromě očitého svědka (mé partnerky, která vaří a mě) nemám. Vím, že řešení bylo napsat email a aspoň upozornit na poruchu a že restart pomohl, ale to sem neudělal. Děkuji, Leopold.

 

ODPOVĚĎ:
Jelikož Vám již uplynula záruka, nemůžete se odvolávat na vady, které deska měla a na které jste neupozornil. Lze se obrátit na servis a popsat celou situaci, nicméně lze očekávat, že Vám desku opraví jen v rámci pozáručního servis (ne zdarma).

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.