Běžné opotřebení používaného zboží a možnost reklamace
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
Před nedávnem jsem na internetové aukci Aukro, zakoupil audio přístroj(ekvalizér), v aukci bylo napsáno, že je téměř jako nový, jak funkčně, tak opticky, i fotka tomu nasvědčovala, bohužel když mi přišel přístroj domů, balíček byl neporušen, ale přístroj byl značně poškrábán a aby to nebylo vidět, byla místa zatřena barvou (fixem). Prodávající mi sdělil, že než přístroj odeslal, byl v pořádku.
Aukro tým mi napsal, že je to tvrzení proti tvrzení a že to nebude řešit, je nějaká možnost vrácení peněz od prodávajícího? Jen bych chtěl ještě podoknout, že je patrné, že přístroj byl poškozen dlouhodobým nešetrným používánín a že mi prodávající vystavil i paragon. Děkuji, s pozdravem Filip Beil.
ODPOVĚĎ:
I v tomto případě můžete zboží reklamovat, avšak prodávající neodpovídá za vady dříve používaného zboží, které odpovídají míře běžného opotřebení.
Pokud dle Vašeho názoru toto opotřebení neodpovídá míře běžného opotřebení, nebo zboží neodpovídá inzerovanému stupni opotřebení, zboží reklamujte. Pokud nebude reklamace uznána prodávajícím, musíte se obrátit s žalobou na soud.
Pokud dle Vašeho názoru toto opotřebení neodpovídá míře běžného opotřebení, nebo zboží neodpovídá inzerovanému stupni opotřebení, zboží reklamujte. Pokud nebude reklamace uznána prodávajícím, musíte se obrátit s žalobou na soud.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.