Dobrý den, jsem v tíživé situaci a nevím jak ji mám řešit. Obracím se na Vás s dotazem zda by jste mi byl/a ochoten/na poradit.
Místo zdlouhavého vysvětlování situace Vám přeposílám komunikaci mezi mnou a společností O2.
S pozdravem Pavel Novák
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zdravím,
situace je již nyní v řešení specializovaného oddělení. Jakmile kolega Mirek obdrží odpověď, bude vás neprodleně informovat.
Petr, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 19:02, wrote:
Zřízení internetu v obci Určice 201 r. 2009, bylo. Poté v listopadu 2009 bylo přepojeno do města Prostějov (Domamyslice) a v březnu/dubnu 2010 jsem se stěhoval zpět do obce Určice na stejnou adresu kam přepojeno už znovu nebylo. Po telefonu mi bylo sděleno že nebyla volná přípojka nebo něco podobného. Skutečně zřízeno nebylo, z tohoto důvodu jsem faktury za internet neplatil. V případě, že máte možnost to prověřit, nebo někdo jiný pošlete mi prosím kontakt.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>
Komu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datum: 8. 4. 2015 19:22:29
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>, priorita: 1 #18791
První čtyři otázky jsem předal kolegům z oddělení Pohledávek, zda se jim podaří zjistit podrobnější informace.
Pevné připojení k internetu zřízeno bylo (jinak by nemohlo dojít k účtování). Skutečný datový provoz už však s tímto časovým odstupem zjistit nelze. Nicméně i kdyby zde nebyl přenesený ani jeden kilobajt, nevypovídalo by to o ničem.
To, jakým způsobem zákazník službu využívá/nevyužívá, už je pouze na majiteli smlouvy.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 18:01, wrote:
Také nemám možnost zjistit uskutečněné platby, protože společnost KRUK vůbec nereaguje. Máte alespoň možnost zjistit tyto základní informace?
Jakým inkasním agenturám byl dluh předán?
A zda byl dluh pouze předán, nebo prodán?
Byli veškeré pohledávky vůči Vám předány inkasním agenturám?
Můžete mi zaslat soupis faktur na základě kterých vznikl dluh?
Můžete mi doložit, že (pevné) služby byli poskytnuty např, nějaký odběr dat?
Jedná se o to, že internet který jsem si od Vás zřídil mi při stěhování nebyl připojen a i když jsem urgoval zákaznickou linku, pobočku O2 v Prostějově i oddělení reklamace tak i přesto jsem se zapojení internetu nedočkal a reklamace tak těž ne. Jak je tedy možné, že mi byli účtovány služby, které jste mi neposkytli?
Budu kontaktovat tedy kolegy na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>
Komu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datum: 8. 4. 2015 17:17:15
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>, priorita: 1 #18791
Zdravím,
obávám se, že ne na všechny otázky vám dokážu odpovědět, pro více podrobností posléze můžete případně kontaktovat kolegy z oddělení pohledávek na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Český telekomunikační úřad pro jihomoravskou oblast, na který jsme v r. 2012 předávali Návrh na rozhodnutí sporu o povinnosti k peněžitému plnění.
Jde o dlužné částky za dva mobilní tarify NEON (r. 2009) a pevné připojení k internetu (rovněž r. 2009), které byly zřízeny a neplaceny. Na základě nehrazených vyúčtování byly následně služby automaticky zrušeny a došlo k vystavení smluvní sankce za nedodržení podmínek smlouvy.
Celkovou výši dlužné částky jsme vám zasílali.
Jde o 5 948,24 Kč za pevné a 9 049,08 Kč za mobilní služby.
Vzhledem k tomu, že nemám možnost zjistit, jaké platby jste kdy a komu posílal, je u nás dluh platný v plné výši.
O úmysl poškodit vaši osobu se rozhodně nejedná. Došlo k neplnění podmínek smlouvy, kvůli kterému jsme bohužel došli až sem.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 8 April 2015 15:45, wrote:
Dobrý den, doklady jsou 3-4 roky staré. Budu je muset dohledávat na poště a u české spořitelny obě společnosti za tuto službu chtějí zaplatit. Zajímalo by mě kdo to bude platit? Vaše povinnost je mít je také nebo společnosti kterým jste dluh předali. Vzhledem k tomu že jsem si jist že veškeré dluhy jsou zaplaceny, Kruk se mnou nekomunikuje ani po tel. rozhovoru a Vy ode mne chcete úplně jinou částku než jakou chce inkasní agentura Vás žádám o zaslání těchto údajů:
Co je to za dluh?
Za co mám tuto částku platit?
Na základě jaké smlouvy jsem vázaný hradit za služby?
Na jakém základě byli služby poskytnuty?
Opravdu byli služby poskytnuty?
Na jakém základě dluh vznikl?
Jaké inkasní agentuře jste dluh předali?
Jaký je aktuální dluh u agentury?
Na jakém základě vznikl dluh který byl předaný agentuře?
Proč nebyl předán agentuře celý dluh jestli předán celý nebyl?
Jaký je aktuální dluh u Vás jestli celý dluh nebyl předán agentuře?
V případě, že nebyl celý dluh předán agentuře z jakého důvodu jste ho agentuře nepředali celý?
V případě, že nebyl celý dluh předán agentuře jak mohl dluh stále růst?
Jakou částku jsem již uhradil Vám?
Jakou částku jsem již uhradil agentuře?
Jaká je celková výše dluhu?
Komu mám dluh zaplatit?
číslo účtu na který mám dluh splatit?
jednáte s úmyslem poškodit mou osobu?
Bez těchto údajů bohužel nejsem schopen dlužnou částku zaplatit.
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>
Komu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datum: 4. 4. 2015 10:37:49
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>, priorita: 1 #18791
Hezký den, v tomto případě bude asi nejlepší, pokud nám zašlete potvrzení o jednotlivých platbách – máte-li i výměr, pak můžete připojit i ten – a my porovnáme to, co by tedy mělo být uhrazeno a to, co uhrazeno není. Je možné toto realizovat?
Vašek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 23:08, wrote:
Nevím zda jsem to pochopil správně. Iknasni agentuře jste nepředložili celí muj dluh, nebo u agentury dluh není ještě doplacen. U společnosti Kruk jsem uhradil cely dluh + minimálně 95% procent nakladu na soudní vylohy. Během dvou let jsem je 5 krát kontaktoval ohledně stavu dlužné částky a nebyli mi schopni odpovědět. Společnost Logicall me kontaktovala minuli týden a chce po me zaplatit částku kterou jsem také jiz uhradil. Nechapu co se to děje!
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>
Komu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datum: 3. 4. 2015 21:19:49
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>, priorita: 1 #18791
Dobrý den,
jedná se o skutečnou dlužnou částku u nás. Poslední platby, které jste nám zasílal, přišly v listopadu a prosinci 2012. U inkasní agentury však nebyly vymáhány všechny dlužné faktury.
Případně můžete poslat doklady o zaplacení, ať to porovnáme.
S přáním hezkého dne
Jarda, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 20:08, wrote:
Dobrý den, určitě se musí jednat o omyl protože mám doklady o zaplacení. mužete mi také prosím zaslat za co konkrétně by to měli být?
---------- Původní zpráva ----------
Od: O2 Guru <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>
Komu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Datum: 3. 4. 2015 9:36:05
Předmět: Re: Dotaz od Pavel Novák <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>, priorita: 1 #18791
Dobrý den,
stále u nás máte vedené dlužné částky.
Konkrétně se jedná o částku 5 948,24 Kč za pevné a 9 049,08 Kč za mobilní služby. Vzhledem k tomu, o jak staré pohledávky se jedná, bych určitě doporučil co nejrychlejší úhradu.
Mirek, O2 Guru
Dejte nám vědět, jak jste s naším servisem spokojeni
Najdete nás na
www. o2.cz | FB.com/O2cz | @O2_CZ | +O2 CZ | O2 Fórum
On 3 April 2015 02:58, Pavel Novák wrote:
Dobrý den, jmenuji se Pavel Novák a v minulosti jsem mel u Vas nějaké nedoplatky, které byli předány jiné společnosti aby pohledávky vyřešila za Vas. Uskutecnil jsem tedy nejake platby a rok a dele se mi nikdo neozval. Zajímá me zda by byla možnost zjistit jestli u Vas ještě nějaké nedoplatky mam. Zaroven zasilam udaje, ktere by vam mohli dopomoci ke hledani v systemu.
Pavel Novák
Nar. Prostejov
Meli by jste mit vedenou adresu
Určice 201,79804
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Předem děkuji za odpověď na vyse uvedeny email. S pozdravem Pavel Novák
Telefonní číslo: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Dobrý den.
Mam k vám prosbu. Moje mama si vzala na sebe uver za meho bratra s tim, že bratr bude uver splacet. Bohuzel to byla velka chyba, bratr neplatil. Zadrhel je vsak v tom, ze prvni na koho byla uvedena exekuce na ucet byl muj táta (manzel dluznice), ktery s tim nemel nic spolecneho a o nicem nevedel. O tom, ze ma/bude mit exekuci na ucte kvuli manzelce nebyl ani dopredu osobne informovan ze stran vymahacu. Kdyby tusil, samozrejme by to nenechal dojit tak daleko a ihned castku uhradil, ale on o tom ani nevedel.
Jak je mozne, ze se tyto osoby vubec neinformuji dopredu? stejne tak nechapu, kdyz pracuji oba dva a plat maji, proč nebyla prednostne exekuce na úcet provedena u mamy.
Je mozne, ze si nakonec peníze strhnou dvakrat? Tata dostal exekuci na ucet se dozvedel 14 dnu pred. A to diky tomu, že zna ucetni, ktera mu to rekla. Dopis jí vsak dorazil az po vyplate, tudiz mu budou strhnuty penize az v dalsi vyplate. Jenze vcera mi mama rekla, ze i z jejiho uctu je castka za exekuci strzena, tudíž i ona má exekuci na uctu. Jak moc je to kontrolovatelne, že to nestrnou 2x z ruznych uctu??? moc dekuji za odbornou radu a vaši pomoc!!!
Pracuji jako au-pair v zahraničí a od své Host rodiny jsem dostala jako dárek notebook v hodnotě ua 20.000 Kč. Žiji s rodiči, mají exekuce a už máme i oblepený mobiliář (majetek v nemovitosti).
Vím že k tomu aby mi nezabavili můj majetek musím mít důkaz že je to moje (např. kupní smlouvu apod.).
Problém je že tako kupní smlouva nebude na moje jméno a pravděpodobně bude psaná v Němčině. Jak to mám udělat aby exekutor, když přijde tak mi tu smlouvu uznal a notebook nezabavil?
Mám ji nechat přeložit? Potřebuju to nejak oveřit že je to to samé a nic jsem si nevymyslela?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
nezaplacené školné bylo posláno k soudu. Nyní rozhodne soud o exekuci na plat a zašle zaměstnavateli nebo budu napřed informována jen já s tím upozorněním, že pokud do určitého data nezaplatím tak bude exekuce na plat?
Děkuji předem za odpověd. Hen.
Pěkný den,
splácím ne příliš velkou exekuci a manželův zaměstnavatel stále ne. Nežili jsme spolu a jen jezdil do bytu přespat. Protože nic neplatí, tak samozřejmě exekutor poslal vykonavatele do našeho společného bytu, naštěstí v době, kdy jsem byla v práci. Manžel se pak odstěhoval. Bylo mi řečeno, že ho můžou navštívit i tam, je tomu opravdu tak?
Dobrý den,
prosím o radu v následující záležitosti:
původně obecní byt, ve kterém fakticky bydlí dědeček a jeho syn (a mají zde i trvalý pobyt), byl po nabídce k odkupu od města nedávno zakoupen dcerou dědečka, aby tam mohl její otec v klidu dožít. Byty takto odkoupilo víc původních rezidentů - vzniklo tedy společenství vlastníků bytových jednotek. Majitelka-dcera má trvalý pobyt jinde a fakticky zde nebydlí - pouze tam cca jednou do měsíce několik dní zůstává.
Syn dědečka, tedy její bratr, se na odkupu finančně nepodílel, nemá k bytu vlastnická práva, není s ním ani uzavřena žádná smlouva o podnájmu, nájmu apod. Má dlouhodobě problémy s alkoholem, v obdobích, kdy pije, dělá často dluhy, a přestože to prozatím vždy skončilo maximálně strháváním z výplaty/respektive nyní důchodu, máme obavy, co může nastat. V současnosti si vzal další spotřebitelskou půjčku.
Řešíme, jak nejlépe ošetřit právní vztah s ním tak, aby v případě, že by došlo k exekuci, nebyl postiženo vybavení bytu (starší vybavení převážně ve vlastnictví dědečka, ale to povětšinou už bez dokladů od nákupu, něco koupila do bytu i dcera dědečka, tj. současný vlastník bytu) a především byt samotný. Je jisté, že bratr majitelky v bytě nadále bude fakticky bydlet, to se změnit nedá.
Dotazy:
Existuje nějaké riziko zabavení bytu jako takového, pokud je tam dlužník-nevlastník hlášen k trvalému pobytu a fakticky se tam zdržuje?
Existuje riziko ztráty vybavení bytu, i když není ve vlastnictví dlužníka?
Pokud něco z toho hrozí, jak co nejvíce snížit možné riziko škody? Pomůže třeba sepsání podnájemní či nájemní smlouvy či odhlášení jeho trvalého pobytu zde (bydlet však bude stále v bytě s dědečkem)? Jaké učinit preventivní kroky, které by v případě návštěvy exekutora pomohly? Bratr majitelky je sám prakticky bez majetku, vlastní jen pár drobností, které dostal (typu starý mobilní telefon, starší tv v jeho pokoji), veškerý svůj majetek pozbyl díky alkoholu plus také má nařízeno platit výživné na své dvě děti studující na VŠ (rozvod, později exmanželka zemřela, takže se jedná o sirotky).
Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
Děkuji Vám za odpověď.
Jak jsem uż napsal, v 1999 mi byl ukončen trvalý pobyt, v tamtěch letech veškeré záležitosti jsem vyřizoval na pasovém oddělení pro cizince na Leninově ulici v Brně. Tam taky vrátil své povolení k pobytu i nahlásil odstěhování. Na městkém magistrátu jsem nikdy nic nevyřizoval a nebyl jsem tam vedený. Nerozumím také té výluce v poplatcích, proč platím teprve od 2006 roku za byt, který 19 let není můj? Znamená to, že podle českých předpisů, kdybych přijel nazpět do ČR, můžu se do toho bytu v souladu ze zákony zpátky nastěhovat i když jsem ho vrátil?
Mám taky dotaz, zda jestli jsou mi strhávané nadále poplatky to znamená, že i nadále mám povolen trvalý pobyt na území ČR a jestli ano, protože je mi vyplácený český invalidní důchod, měl bych být podle zákona i zdravotně poištěný?
Přez dvacet let jsem trvale přihlášený a pojištěný ve své vlasti a taky tam platím veškeré poplatky, v tom i za odvoz smetí.
Bohužel zmocnit v ČR nemám koho, nikoho u Vás neznám, znamená to, že až do mé smrti mi městský magistrát bude nadále strhávat poplatky za odvoz smetí?
Má se povinný obrátit na soud a žádat soud o obnovu řízení v této věci nebo má podat exekutorovi návrh na zastavení exekuce nebo má čekat kdy exekutor sám
zastaví exekuci po zpětvzetí návrhu oprávněného na nařízení exekuce?
Děkuji Vám předem za radu protože tento případ je opravdu pro mne důležitý.
Dobrý den,
získat exekuci po bývalém manželovi, je velice snadné. Platím a platím, zbývalo mi doplatit pouze 2000 Kč, když mi najednou bylo řečeno, že je tam opět po úrocích zhruba 26.000,-Kč. Jak se toto může doplatit, když stále úroky nabíhají? Děkuji za odpověď.