Dobrý den,
1.12 jsem koupila mamce k Vánocům žehličku PHILIPS, už ruské nápisy mi byly dost podezřelé, ale věřila jsem nadnárodní společnosti (Elektroworld). 25.12.2015 jí vyzkoušela, fungovala 5 minut i s nahřátím a vyžehlila půl nohavice jedněch kalhot. Žehlička nám vyhodila pojistky a přestala fungovat. Šly jsme reklamovat hned 26.12.2015, řekly jsme mu, že už jí nechceme, že jsme velmi nespokojené a pán nám řekl, že tam napíše „reklamace do 6-ti měsíců“ a odstoupení od kupní smlouvy.
Pochopitelně jsme myslely, že když nám to nabízí, že to bude možné. Neřekl nám, že máme možnost žádat výměnu NEBO opravu. Kdyby nám to řekl, rozhodně bychom nezvolily opravu.
Po měsíci, kdy nám obchod ani nedal vědět o vyřízení, nám předali OPRAVENÉ zboží se slovy, že se nejednalo o výrobní vadu a pokud jsme ho chtěly vyměnit, měly jsme o to zažádat a napsat to tam (jiný zaměstnanec). Je nějaká možnost se odvolat a žádat tedy alespoň výměnu za úplně nové?
1.12 jsem koupila mamce k Vánocům žehličku PHILIPS, už ruské nápisy mi byly dost podezřelé, ale věřila jsem nadnárodní společnosti (Elektroworld). 25.12.2015 jí vyzkoušela, fungovala 5 minut i s nahřátím a vyžehlila půl nohavice jedněch kalhot. Žehlička nám vyhodila pojistky a přestala fungovat. Šly jsme reklamovat hned 26.12.2015, řekly jsme mu, že už jí nechceme, že jsme velmi nespokojené a pán nám řekl, že tam napíše „reklamace do 6-ti měsíců“ a odstoupení od kupní smlouvy.
Pochopitelně jsme myslely, že když nám to nabízí, že to bude možné. Neřekl nám, že máme možnost žádat výměnu NEBO opravu. Kdyby nám to řekl, rozhodně bychom nezvolily opravu.
Po měsíci, kdy nám obchod ani nedal vědět o vyřízení, nám předali OPRAVENÉ zboží se slovy, že se nejednalo o výrobní vadu a pokud jsme ho chtěly vyměnit, měly jsme o to zažádat a napsat to tam (jiný zaměstnanec). Je nějaká možnost se odvolat a žádat tedy alespoň výměnu za úplně nové?
Komentáře vytvořeny pomocí CComment