Dobrý den, paní magistro,
v důsledku úpadku slevového portálu (nakupvakci), kde jsem zakoupila zájezd do Drážďan, jsem se dostala do následující situace:
Voucher na zájezd byl přes slevový portál zakoupen a voucher byl u poskytovatele, u cestovní agentury i uplatněn.
Zájezd proběhl 9.12.2016.
14.12. přišel od cestovní agentury email, že po NÁS požadující zpětně bezodkladně úhradu zájezdu vzhledem k úpadku prostředníka, tedy slevového portálu. Poslali platební údaje, že máme MY zájezd uhradit přímo cestovní agentuře a peníze vymáhat po slevovém portálu, který je v insolvenci. V obchodních podmínkách ani jedné společnosti jsem nenašla, žádnou povinnost, která by mi přikazovala v takovém případě platit službu 2x.
Má cestovní agentura na něco takového právo?
Dle mého (čistě z logických důvodů) má svůj ušlý zisk požadovat po slevovém portále, se kterým má také dojednané nějaké smluvní podmínky.
Děkuji za odpověď.
Melzerová
v důsledku úpadku slevového portálu (nakupvakci), kde jsem zakoupila zájezd do Drážďan, jsem se dostala do následující situace:
Voucher na zájezd byl přes slevový portál zakoupen a voucher byl u poskytovatele, u cestovní agentury i uplatněn.
Zájezd proběhl 9.12.2016.
14.12. přišel od cestovní agentury email, že po NÁS požadující zpětně bezodkladně úhradu zájezdu vzhledem k úpadku prostředníka, tedy slevového portálu. Poslali platební údaje, že máme MY zájezd uhradit přímo cestovní agentuře a peníze vymáhat po slevovém portálu, který je v insolvenci. V obchodních podmínkách ani jedné společnosti jsem nenašla, žádnou povinnost, která by mi přikazovala v takovém případě platit službu 2x.
Má cestovní agentura na něco takového právo?
Dle mého (čistě z logických důvodů) má svůj ušlý zisk požadovat po slevovém portále, se kterým má také dojednané nějaké smluvní podmínky.
Děkuji za odpověď.
Melzerová
Komentáře vytvořeny pomocí CComment