Dobrý den,
v listopadu 2016 jsem zakoupila voucher na pobyt na slevovém portálu Nákup v akci.
Při objednávání pobytu v příslušném píseckém hotelu si doslova vyžádali číslo voucheru jako podmínku pro rezervaci.
Po sdělení čísla voucheru nám bylo písemně potvrzeno, že rezervace proběhla úspěšně. Pobyt měl proběhnout v dubnu 2017. 4.1.2017 nám ale přišla z hotelu výpověď z pobytu, protože provozovatel společnost Garuma, se dostala do finančních potíží.
Chci se zeptat, jestli na výpověď pobytu má provozovatel právo, nebo jestli je nás po přijetí čísla voucheru, povonen ubytovat a problémy se splatností si řešit sám? Děkuji.
v listopadu 2016 jsem zakoupila voucher na pobyt na slevovém portálu Nákup v akci.
Při objednávání pobytu v příslušném píseckém hotelu si doslova vyžádali číslo voucheru jako podmínku pro rezervaci.
Po sdělení čísla voucheru nám bylo písemně potvrzeno, že rezervace proběhla úspěšně. Pobyt měl proběhnout v dubnu 2017. 4.1.2017 nám ale přišla z hotelu výpověď z pobytu, protože provozovatel společnost Garuma, se dostala do finančních potíží.
Chci se zeptat, jestli na výpověď pobytu má provozovatel právo, nebo jestli je nás po přijetí čísla voucheru, povonen ubytovat a problémy se splatností si řešit sám? Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment