Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    2010 jsem koupil a autorizovanou společností nainstaloval kotel. Teď autorizovaný servis zjistil, že kotel teče bokem a do zápisu napsal "zřejmá vada z výroby".
    Kotel byl po celou dobu kontrolován dle podmínek výrobce. Tato část není dle podmínek nijak kontrolována a ani nemá žádný vliv na samotnou práci kotle. Kotel takto nejde již dlouhodobě používat a musí se řešit oprava.
    Prosím o názor, je možné uplatnit nějakou náhradu, jelikož je kotel po normální záruce? Životnost kotle se běžně odhaduje na min. 25 let.
    Děkuji
    Odpověď:
    Dobrý den, máte právo požadovat plnění z titulu odpovědnosti za vady, přičemž tato vada je minimálně chápána jako vada, která způsobuje nepodstatné porušení kupní smlouvy. Máte proto právo buď na bezplatnou opravu, výměnu výrobku nebo slevu z kupní ceny. Pokud by žádný z těchto nároků prodejce neakceptoval, můžete od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení si poskytnutých plnění.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování