Dobrý den,
vůz jsme zakoupili jako předváděcí (najeto 5 000 km) v roce 2014.
2017 se po běžném užívání vozu (najeto celkem 35.000km) začalo auto porouchávat. Každý rok jsme chodili na garanční placené prohlídky. Všechny poruchy nám byly bezplatně odstraněny - bylo jich celkem 4, ale znepokojuje nás, že se ty závady začaly objevovat hned po sobě, každá jiného charakteru a rovněž v autosalonu nám bylo řečeno, že se s tím setkali u tohoto typu vozu poprvé a asi jsme narazili na "špatný kus".
Záruka (5 let) nám končí 2018 - máme šanci, že nám bude uznána vada zboží a budeme moci odstoupit od smlouvy o koupi vozu a žádat adekvátní vrácení částky, kterou jsme za auto zaplatili?
Děkuji.
vůz jsme zakoupili jako předváděcí (najeto 5 000 km) v roce 2014.
2017 se po běžném užívání vozu (najeto celkem 35.000km) začalo auto porouchávat. Každý rok jsme chodili na garanční placené prohlídky. Všechny poruchy nám byly bezplatně odstraněny - bylo jich celkem 4, ale znepokojuje nás, že se ty závady začaly objevovat hned po sobě, každá jiného charakteru a rovněž v autosalonu nám bylo řečeno, že se s tím setkali u tohoto typu vozu poprvé a asi jsme narazili na "špatný kus".
Záruka (5 let) nám končí 2018 - máme šanci, že nám bude uznána vada zboží a budeme moci odstoupit od smlouvy o koupi vozu a žádat adekvátní vrácení částky, kterou jsme za auto zaplatili?
Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment