Dobrý den,
v sobotu 17.3.02018 byla dcera na pobočce O2 a chtěla přepsat ze své sestry zpět na sebe telefonní číslo (ta měla po dobu insolvence její telefonní číslo na paušál na své jméno, protože operátoři vypovídají službu při osobním bankrotu).
Zaplatila po dobu 5let povinných 30 % dluhů, tím pádem i 30 % dluhu u operátora O2.
Při osobním jednání ji pracovník O2 sdělil, že pokud bude chtít nějakou službu od nich, musí zaplatit zbytek dluhu, který nebyl zaplacen splátkovým kalendářem při insolvenci.
Jejich jednání mě překvapilo, dluh má být přece vymazán!
Je jejich jednání správné v souladu s Insolvenčním zákonem? Děkuji. JK
v sobotu 17.3.02018 byla dcera na pobočce O2 a chtěla přepsat ze své sestry zpět na sebe telefonní číslo (ta měla po dobu insolvence její telefonní číslo na paušál na své jméno, protože operátoři vypovídají službu při osobním bankrotu).
Zaplatila po dobu 5let povinných 30 % dluhů, tím pádem i 30 % dluhu u operátora O2.
Při osobním jednání ji pracovník O2 sdělil, že pokud bude chtít nějakou službu od nich, musí zaplatit zbytek dluhu, který nebyl zaplacen splátkovým kalendářem při insolvenci.
Jejich jednání mě překvapilo, dluh má být přece vymazán!
Je jejich jednání správné v souladu s Insolvenčním zákonem? Děkuji. JK
Komentáře vytvořeny pomocí CComment