Dobrý den přitelkyně byla v červenec/srpen 2018 od jisté České CK na dovolené v Turecku kde utrpěla závažné poranění hlavy. při příjezdu do hotelu byla ubytována jenže druhý den byla přestěhována na jiný hotel s vysvětlením, že kapacita hotelu je menší než počet objednaných lidí.
Hotel kam jí odvezli vůbec neodpovídal tomu co si objednala. Když tedy se po věčném dohadování rozhodla jit se svým 2letým synem do moře utrpěla úraz jelikož při vstupu do vody jsou pod hladinou velmi kluzké desky a ona uklouzla a velmi si poranila hlavu.
Lidé kteří ji šli na pomoc uklouzli též. Ihned telefonovala delegátce jenže ta jí řekla ať nikoho nevolá že jí pošle nejakého známeho doktora. Musí však dojí k nějakému zadnímu vchodu aby to nikdo nevěděl. To odmitla protože bolest byla opravdu veliká. Následně tedy přijel lékař, který ji nechal okamžitě převézt do nemocnice, kde strávila 4 dny.
Delegátka ji kontaktovala pouze jednou nebo dvakrát, ale stím že ji nezajímá zdravotní stav, ale co bude s jejíma věcma na pokoji. Prostě hrůza. Nyní jsou již v ČR jenže problémy po úrazu přetrvávají.
Reklamaci na CK již odeslala včetně všech podkladů. Chci se tedy zeptat jak má dál postupovat nebo kam se obrátit. Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment