Dobrý den,
01/2016 mi byl vystaven exekuční příkaz, který mi zaměstnavatel strhl nadvakrát z platu. O exekuci jsem nevěděla, oznámil mi to až můj zaměstnavatel. Exekuci jsem časem vyřešila, jednalo se o chybu mé známé, která mi dělala v té době daně, kdy podala chybně přehled pro zdravotní pojišťovnu.
Přehled jsem nechala opravit, byl uznán. V létě 2018 mi došel dopis, že exekuce byla ukončena a platební rozkaz zneplatněn. Bývalý zaměstnavatel mi zaslal strženou mzdu zpět na účet (08/2018).
Daně si od roku 2017 zpracovávám sama - jsem běžný zaměstnanec, nicméně též investuji a zároveň uplatňuji slevy za dary apod.
Jak začátkem r. 2019 postupovat? Je nutné vrácenou mzdu zahrnout do daní, resp. mám si od bývalého zaměstnavatele vyžádat přehled zdanitelného plnění?
Děkuji vám za odpověď.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment