Dobrý den,
na displayi (monitoru) mého notebooku se začala objevovat přesvětlená místa, a tak jsem zboží reklamoval u alza.cz kde jsem jej také koupil. Reklamace byla zamítnuta autorizovaným servisem se sdělením "reklamace nebyla uznána z důvodu nesprávného používání počítače neslučujícího se
se záručními podmínkami firmy Lenovo. "
Ale konkrétní důkazy nepředložili. Zboží jsem reklamoval do šesti měsíců od koupě. Prosím o radu jak dále postupovat.
Děkuji a zdravím.
Zamítnutá, neuznaná reklamace notebooku u alza.cz s neudáním konkrétního důvodu zamítnutí
Odesláno:
Otevřeno 3037 x
2 odpovědi
Host 1120
Mgr. Veronika Robotková (advokát)
Dobrý den,
pokud nesouhlasíte s vyřízením reklamace prodejcem, můžete notebook u něj reklamovat opakovaně, ale je zřejmé, že reklamace bude vyřízena vždy stejně. Dalším řešením je nechat si vyhotovit znalecký posudek od znalce, který jako nezávislá osoba Vámi reklamovanou vadu posoudí. V případě, že Vám znalec dá za pravdu, má prodejce povinnost Vám zpětně proplatit náklady za vyhotovení znaleckého posudku. Pokud ani po předložení kladného znaleckého posudku prodejce nebude chtít Vaši reklamaci vyřešit, nezbude Vám nic jiného než se obrátit na soud.
pokud nesouhlasíte s vyřízením reklamace prodejcem, můžete notebook u něj reklamovat opakovaně, ale je zřejmé, že reklamace bude vyřízena vždy stejně. Dalším řešením je nechat si vyhotovit znalecký posudek od znalce, který jako nezávislá osoba Vámi reklamovanou vadu posoudí. V případě, že Vám znalec dá za pravdu, má prodejce povinnost Vám zpětně proplatit náklady za vyhotovení znaleckého posudku. Pokud ani po předložení kladného znaleckého posudku prodejce nebude chtít Vaši reklamaci vyřešit, nezbude Vám nic jiného než se obrátit na soud.
Host 1120
Děkuji za radu postup zkusím. S přáteslkým pozdravem Marek