Počet stránek ve webu: 43.470

Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv online chatu poradny: 3.176.508

Zamítnutá, neuznaná reklamace notebooku u alza.cz s neudáním konkrétního důvodu zamítnutí

Odesláno: 
Otevřeno 3037 x
2 odpovědi
 
Dobrý den,
na displayi (monitoru) mého notebooku se začala objevovat přesvětlená místa, a tak jsem zboží reklamoval u alza.cz kde jsem jej také koupil. Reklamace byla zamítnuta autorizovaným servisem se sdělením "reklamace nebyla uznána z důvodu nesprávného používání počítače neslučujícího se
se záručními podmínkami firmy Lenovo. "
Ale konkrétní důkazy nepředložili. Zboží jsem reklamoval do šesti měsíců od koupě. Prosím o radu jak dále postupovat.
Děkuji a zdravím.
 
Dobrý den,
pokud nesouhlasíte s vyřízením reklamace prodejcem, můžete notebook u něj reklamovat opakovaně, ale je zřejmé, že reklamace bude vyřízena vždy stejně. Dalším řešením je nechat si vyhotovit znalecký posudek od znalce, který jako nezávislá osoba Vámi reklamovanou vadu posoudí. V případě, že Vám znalec dá za pravdu, má prodejce povinnost Vám zpětně proplatit náklady za vyhotovení znaleckého posudku. Pokud ani po předložení kladného znaleckého posudku prodejce nebude chtít Vaši reklamaci vyřešit, nezbude Vám nic jiného než se obrátit na soud.
 
Děkuji za radu postup zkusím. S přáteslkým pozdravem Marek