Dobrý den, 9.12. 2011 jsem se zaregistroval na portále ODKAZ
ve snaze získat nové zakázky. V původní nabídce bylo to, že zveřejnění údajů o firmě
bude na dva roky zdarma.
Již ke konci roku 2012 začaly přicházet maily upozorňující na to, že placené služby budou zrušeny a pokud je nechci využívat, je třeba provést změnu na webu. Odeslal jsem maily s dotazem, na které však nikdo nereagoval.
Místo toho přišla další upozornění. Nedokázal jsem najít způsob jak placené služby deaktivovat
(na webu tato volba nebyla). Rozhodl jsem se tedy, že počkám co bude dál.
5.12.2012 následovala faktura na 600 Kč za využívání služeb se splatností 9.12.2012
Tuto fakturu jsem původně ignoroval, protože jsem se domníval, že jde o omyl a dál jsem se snažil kontaktovat firmu s tím, že služby měly být neplacené. Avšak na mailovou komunikaci nikdo neodpovídal. Přes Google jsem konečně nalezl možnost jak zrušit svoji registraci
(na stránkách firmy to nebylo možné nalézt).
27. 12. jsem zaslal jsem požadovaný mail a obdržel jsem potvrzení. Avšak moje registrace nebyla zrušena. Více se sem nevejde. Můžete mi, prosím, poradit? Děkuji!
Podvodné jednání portálu top-firma.cz
Odesláno:
Otevřeno 2773 x
5 odpovědí
Host 115
Mgr. Eva Kratochvílová (právník)
Dobrý den. Myslím, že nyní budete moci pokračovat ve Vašem dotazu. Mezitím zpracuji možný proběh řešení Vaší situace.
Mgr. Eva Kratochvílová (právník)
Smluvní podmínky portálu jsem nalezna zde ODKAZ .
Nejvhodnější bude písemně kontaktovat společnost, s tím že žádáte sdělení stavu věci, že jste opakovaně žádal o informace, kde službu zrušit atd., dále můžete uvést, že pakliže nebudou věci uvedeny do souladného stavu, budete o celé žádosti informovat ČOI, aby vše prošetřila.
Pokud by Vám přišla další faktura za další období, neprodleně bych se obrátila na společnost s tím, že žádáte o storno této faktury, neboť jste obdržel potvrzení o zrušení placených služeb. Zvážila bych zda není lépe, obracet se na společnost písemně (doporučeně a na dodejku) než pouze prostřednictvím kontaktního formuláře.
Máte prosím další dotaz nebo potřebujete něco ujasnit?
Nejvhodnější bude písemně kontaktovat společnost, s tím že žádáte sdělení stavu věci, že jste opakovaně žádal o informace, kde službu zrušit atd., dále můžete uvést, že pakliže nebudou věci uvedeny do souladného stavu, budete o celé žádosti informovat ČOI, aby vše prošetřila.
Pokud by Vám přišla další faktura za další období, neprodleně bych se obrátila na společnost s tím, že žádáte o storno této faktury, neboť jste obdržel potvrzení o zrušení placených služeb. Zvážila bych zda není lépe, obracet se na společnost písemně (doporučeně a na dodejku) než pouze prostřednictvím kontaktního formuláře.
Máte prosím další dotaz nebo potřebujete něco ujasnit?
Host 115
Dobrý den, děkuji a rozumím. Problém je v tom, že společnost má sídlo v zahraničí, tudíž se na to ČOI nevztahuje (?). Dále mi bylo řečeno, že další problém je tzv. rozhodčí doložka a že tudíž rozhodce může rozhodnout "jak chce". Smluvní podmínky jsou údajně řešeny "na hraně", proto prý nemá smysl ani trestní podání? Prakticky se zdá, že z toho není cesta ven a ačkoliv jsem se snažil i přes změněné podmínky zaplatit, firma odmítá zrušit mou registraci, vymazat mé údaje a stále vyžaduje znovu platbu a posílá další výhružky týkající se penále. Nevím, co mám dělat. Principiálně nikomu nedluží a ani dlužit nechci. Rád bych postupoval správně a nechci, aby někdo po mně vymáhal peníze, které nedlužím. Děkuji Vám za odpověď.
MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
4.6. 2013 - 15:48 hod.
Dobrý den. Byl jsem požádán Mgr. Kratochvílovou o přesunutí dotazu z chatu do režimu tzv. běžných dotazů, kdy Váš dotaz bude detailněji rozpracován. Pro složitost problematiky bude dotaz pečlivě zpracován a odpověď Vám bude zaslána na email, který jste zadal při zadávání dotazu.
Děkujeme za pochopení.
(reagoval MUDr. Zbyněk Mlčoch - hlavní správce poradny)
Dobrý den. Byl jsem požádán Mgr. Kratochvílovou o přesunutí dotazu z chatu do režimu tzv. běžných dotazů, kdy Váš dotaz bude detailněji rozpracován. Pro složitost problematiky bude dotaz pečlivě zpracován a odpověď Vám bude zaslána na email, který jste zadal při zadávání dotazu.
Děkujeme za pochopení.
(reagoval MUDr. Zbyněk Mlčoch - hlavní správce poradny)
Host 115
Dobrý den, děkuji!