Počet stránek ve webu: 43.470

Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv online chatu poradny: 3.173.498

Odstoupení od kupní smlouvy s firmou Wellmax trade (polštář)

Odesláno: 
Otevřeno 4953 x
4 odpovědi
 
Dobrý den,
15.4. jsem podlehla nátlaku prodejců z Wellmax trade a koupila v prodejně OBI, kde mě odchytili masážní polštář. Doma jsem si vše uvědomila a zjistila, že ho nemohu používat kvůli vleklým potížím s páteří. Polštář je velmi předražený. Hned druhý den jsem volala prodejci, že chci polštář vrátit a odstupuji od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14ti dnů.
Odeslala jsem doporučeně dopis, kde jsem odstoupila od smlouvy. Po 14 dnech se neozvali a dále pak také ne. Po neochotném dohadování s nimi jsem pochopila, že to nebude jednoduché. Nekomunikují, vykrucují se a odstoupit nechtějí, pracovníci firmy Wellmax trade lžou, pokaždé říkají něco jiného.
Prosím Vás, když dám celý případ k soudu, jakou mám naději, že vyhraji? Bojím se, abych nemusela zaplatit soud i polštář, který mám splácet měsíčními splátkami bance Essox. Dvě splátky jsem již poslala, ti jsou slušní, dohodli jsme se, že mi peníze vrátí až prodejce udělá storno smlouvy u jejich banky.
Poraďte, mám se s nimi soudit, jakou mám šanci?
Za polštář mám zaplatit 5.670 Kč, není to moc, ale když si to nechají všichni líbit, budou v tom pokračovat. Moc děkuji.
 
Dobrý den,

obraťte se opětovně na společnost Wellmaxtrade s tím že žádáte potvrzení ukončení smluvního vztahu z důvodu odstoupení od smlouvy, které jste již zaslala a opětovně jeho KOPII včetně KOPIE podacího lístku přiložte k dopisu. pozorněte společnost, že jakmile nebude v určité lhůtě (např. 14dní) na vaši výzvu reagováno, předáte věc k prošetření České obchodní inspekci.

Soudní řízení by ve Vašem případě proběhlo pro Vás úspěšně, nicméně, by šlo o zbytečně zdlouhavý proces s ohledem na dnešní dobu trvání soudních řízeních, proto bych navrhovala jít cestou uvedenou výše.

Máte prosím další dotaz nebo potřebujete něco ujasnit?
 
Dobrý den, díky za odpověď. Kam bych se měla obrátit na Č. obch. ins. ? U nás v MB bývá poradce na měst. úřadě1x měsíčně. Byla jsem tam, řekl mi, že jsem postupovala správně, ale oni do toho nezasahují. Jestli se nedohodneme, prý mám věc dát k soudu. Banka Essox mi pomohla tak, že se spojili s majitelem W. On jim lhal, že jsem napsala špatně odstoupení. Okopírovala jsem dopis i podací lístky a poslala banceE. Ti viděli, že je vše dobře. Pak mi zavolal z Wellmaxu naštvaný pán, že ho majitel pověřil, aby se se mnou spojil a řekl mi, ať polštář pošlu zpět. Oni ho pošlou do nějaké firmy(nechtěl prozradit kam)a tam ho prohlédnou. Jestliže bude poškozený, nebo bude třeba přebalit obal z důvodu používání, zaplatím 1500Kč a pak teprve odstoupí od smlouvy. To řekl mě do tel. ;načež jsem požádala, že to, co mi řekl, chci písemně, abych měla doklad. Nic neposlali. Bance E. řekli, že jsem souhlasila s tím, že když bude polštář poškozený, neudělají storno. Na tom se se mnou nedohodli, to je lež. Použila jsem ho15min. když jsem ho přinesla domů. To mi prý nemusí věřit. Já jim nevěřím, že místo mého nepodstrčí nějaký jiný, který jim někdo mohl poslat na reklamaci. Není s nimi domluva. To, co jste napsali, zkusím udělat. Co když neodpoví? Díky zaodp
 
Informace týkající se České obchodní inspekce jsou dostupné zde - ODKAZ. Pro podání bude příslušný oblastní inspektorát.

Na postup navržený společností Wellmax doporučuji nepřistupovat, neboť ze zákona máte právo jako spotřebitel od smlouvy odstoupit bez dalšího. Mělo by dojít k vrácení zboží (pokud se obáváte, aby Vám zboží nevyměnili - nafoťte jej), proti kupní ceně + poštovné.

Soudní řízení bych ponechala jako krajní řešení celé záležitosti, hlavně s ohledem na související náklady (soudní poplatek), zdlouhavost řízení v důsledku opravných prostředků.

Další variantou, jak celou záležitost řešit, by mohl být i obrácení se na spolky na ochranu spotřebitelů, které by v důsledku medializace případu mohly pomoci k vyřešení celé záležitosti.

Pokud se Vám společnost neozve, neodpoví na Váš přípais, obraťe se na OI, případně na sdružení na odchranu spotřebitelů. Pokud přistoupíte k podání návrhu na zahájení soudního řízení, doporučuji vyhledat právní pomoc advokáta.

Máte prosím další dotaz nebo potřebujete něco ujasnit?
 
Dobrý den, opět moc děkuji. Nafotím a pošlu zpět co nejdříve spolu s pod. lístkem a kopií smlouvy. Nerozumím tomu-proti kupní ceně+poštovné. Na polšt. je jen papírová cedulka s výr. číslem, kterou můžou vyměnit a dát na nějaký starý a pak říct, že byl používaný.
Volala jsem do poradny OI i Ochr. spotř. Řekli mi totéž, navíc i to, že když vrátím zboží a od kupní sml. jsem odstoupila včas, je tímto smlouva zrušená a já nemusím čekat na jejich akceptování, ani platit splátky. S bankou Essox by si to prý měli vyřídit už oni. Problém je, že banka po mě chce splátky dokud Wellmax u nich neudělá storno smlouvy, nemohou prý úvěr. smlouvu zrušit. Takže jim teď pošlu další splátku. Majitel W. jim řekl. že po tel. domluvě si prý věc nechám. Zase lhal, jmenovaná mi nevolala. Myslím, že na storno nepřistoupí. Napsala jsem, že nebudou-li reagovat do30dnů, předám věc OI. Vše se protahuje, nyní jedeme na dov. , proto30dní. Nebude na vše pozdě, jestliže nebudou reagovat, nebo si budou vymýšlet, jen aby vše oddálili? Prosím Vás, když věc podám k soudu, související náklady (soudní poplatek a další), budu hradit já, nebo když soud vyhraji vše zaplatí oni? Nechce se mi do toho, ale musí s klamáním lidí přeci přestat. Moc Vám děkuji za ochotu a rady