Dobrý den
3.8. 2013 jsem si v trafice koupil sim kartu od Vodafone. Žádnou smlouvu jsem nepodepisoval, jelikož vím, jak je dnes u nás velice nebezpečné poskytovat někomu své osobní údaje a nebo se k něčemu zavazovat. Šlo tedy o anonymní SIM z trafiky. Přišla mi SMS od operátora Vodafone, kde píšou: "vážený zákazníku", že mám uhradit
částku 1411 korun za služby a 1412 za služby za minulá období a ani mé jméno neznají.
Jaká minulá období mi není jasné, jelikož jsem teprve před pár dny přicestoval do ČR a Vadofane SIM kartu jsem použil úplně poprvé v životě, k tomu všemu čistě anonymní bez jakékoliv smlouvy. Na linku Vodafone se nedá vůbec dovolat i když to zkouším již čtvrtý den. Jde z toho mráz po zádech jen co člověk vystoupí z letadla. Nic si asi v ČR nemá cenu pořizovat a nebo využívat jakékoliv služby. Chci se vás tedy zeptat, zdali se tím mám zabývat a nebo to nechat být. Takové chování Vodafonu způsobuje nemalou fyzickou a psychickou újmu.
Děkuji
Vodafone požaduje platbu za minulá období za Vodafonekartu
Odesláno:
Otevřeno 2740 x
4 odpovědi
Host 197
Mgr. Eva Kratochvílová (právník)
Dobrý den,
věc rozhodně nenechávejte být - už z toho důvodu, že by bylo možno takovou výzvu považovat za tzv. předžalobní výzvu a po marném uplynutí lhůty k dobrovolnému plnění by mohlo ze strany tohoto subjektu dojít k podání žaloby na zaplacení "dlužné" částky.
Telefonické vyřízení celé věci přes zákaznickou linku bych nedoporučovala, bude vhodné aby se Vám k celé záležitosti vyjádřili písemně.
Obraťte se na sídlo společnosti (předpokládám, že bude uvedeno v záhlaví této výzvy, s tím že žádáte o předložení dokladů, které neměli být v minulých obdobích proplaceny a dále přesnou specifikaci služeb za které vznikl Váš nedoplatek. D8le uveďte, že si nejste vědom, žádných služeb, které byste od tohoto subjektu smluvně využíval.
Dopis pošlete doporučeně a na dodejku. Vyčkejte odpovědi.
Paralelně se samozřejmě můžete obrátit na jakoukoliv pobočku tohoto subjektu ve Vašem městě.
Máte prosím další dotaz nebo potřebujete něco ujasnit?
věc rozhodně nenechávejte být - už z toho důvodu, že by bylo možno takovou výzvu považovat za tzv. předžalobní výzvu a po marném uplynutí lhůty k dobrovolnému plnění by mohlo ze strany tohoto subjektu dojít k podání žaloby na zaplacení "dlužné" částky.
Telefonické vyřízení celé věci přes zákaznickou linku bych nedoporučovala, bude vhodné aby se Vám k celé záležitosti vyjádřili písemně.
Obraťte se na sídlo společnosti (předpokládám, že bude uvedeno v záhlaví této výzvy, s tím že žádáte o předložení dokladů, které neměli být v minulých obdobích proplaceny a dále přesnou specifikaci služeb za které vznikl Váš nedoplatek. D8le uveďte, že si nejste vědom, žádných služeb, které byste od tohoto subjektu smluvně využíval.
Dopis pošlete doporučeně a na dodejku. Vyčkejte odpovědi.
Paralelně se samozřejmě můžete obrátit na jakoukoliv pobočku tohoto subjektu ve Vašem městě.
Máte prosím další dotaz nebo potřebujete něco ujasnit?
Host 197
Jak je, ale vubec možné že celý rok jsem mimo republikmu ve, které nežiju a po zakoupení čistě anonymní sim karty v trafice mi tady někdo vyhrožuje a chce pomně peníze na které nemá nárok.
Mgr. Eva Kratochvílová (právník)
Myslím, že je klidně možné, že tyto dvě skutečnosti spolu nemají žádnou souvislost.
Sama mám osobní zkušenost, že potom co jsem chtěla předložit dokumenty prokazující vznik dlužné částky, bylo mi potvrzeno, že jde o administrativní chybu a etedy skutečně žádný dluh nevznikl.
Sama mám osobní zkušenost, že potom co jsem chtěla předložit dokumenty prokazující vznik dlužné částky, bylo mi potvrzeno, že jde o administrativní chybu a etedy skutečně žádný dluh nevznikl.
Host 197
Znovu uvádím, že v textu nebylo žádné záhlavý s mojím jménem a nebo osobními údaji. Jen oslovení "vážený zákazníku" a částka a variabilní symbol a číslo účtu. Nevím vůbec o co jde a potvruje to jen fakt, že ČR je velice nebezpečné místo. V ČR nežiju a je vidět tak i vrácení občanství nebude na škodu. Nikomu a Vodafonu už vůbec ne, své osobní detaily rozhodně nemám v úmyslu zdělovat.
Děkuji
Děkuji