Počet stránek ve webu: 43.470

Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv online chatu poradny: 3.174.277

Prodávající dodal jiné zboží - odmítá reklamaci a výměnu

Odesláno: 
Otevřeno 2373 x
1 odpověď
 
2.11.2013 jsme si objednali na prodejně v Jihlavě čalouněný nábytek Pospíchal sedací soupravu. Změřili jsme ji nejdříve, posadili se a když jsme se rozhodli, že ji chcem, prodavač nám řekl "to je sedací souprava Bára, můžete ji mít v látce, kůži, trojsedák, dvojsedák, co budete chtít. " Objednávka byla tedy na sedací soupravu Bára, objednávka bez data a podpisu. Slib: do Vánoc bude určitě. Dodána 02/2014, po převzetí sedačky jsme doplatili cenu, podepsali dodací list.
Asi za hodinu jsme dali sedací soupravu na místo a teprve se posadili do křesel. Uvědomili jsme si, že určitě takhle tvrdá křesla bychom si neobjednali a i rozměr byl asi o 3 cm jiný. Zkontrolovali jsme dodací list pozorněji a zjistili, že nám byla dodána sedací souprava Doris.
Vydali jsme se na prodejnu a mysleli si, že se problém rychle vyřeší. Prodavačka nás však přesvědčovala, že sedací souprava Doris je větší, kvalitnější, abychom si jí ponechali, že jsme vlastně na té chybě vydělali.
 
Dobrý den,
ve Vašem případě došlo k dodaní vadné věci, přičemž za vadu se dle ust. § 2099 odst. 1 občanského zákoníku, považuje i plnění jiné věci.
Trváte-li na výměně sedačky, sdělte to prodávajícímu (nejlépe písemně) a požadujte výměnu věci. Pokud prodávající Vám včas nedodá novou sedačku nebo ji odmítne dodat, máte právo na slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Vzor pro uplatnění vady, reklamace najdete v kategorii vzorů: ODKAZ
Více o kupní smlouvě a právu z vadného plnění se dozvíte zde: ODKAZ