Dovolená a koronavir
Odesláno:
Otevřeno 344 x
2 odpovědi
Host 7683
V 01/2020 jsme si objednali 7-denní poznávací zájezd do Švýcarska od 21. -27.5. Hned jsme uhradili první zálohu. Druhá záloha je splatná 22.3. a doplatek 21.4. Vzhledem k nynější situaci s problematikou šíření koronaviru nevím, jak se k zaplacení postavit. Neexistuje nějaká žádost na odložení záloh až do doby, kdy bude jasné, zda se zájezd vůbec uskuteční? CK vyhlásila, že bez poplatku se můžou přezervovat jen pobytové zájezdy, ne poznávací. děkuji za návrh řešení.
Mgr. Kateřina Galatíková (advokát)
Dobrý den,
pokud jde o odklad zaplacení zálohy, budete se muset podívat do smluvních podmínek Vaší cestovní kanceláře.
Jestliže by se zájezd neuskutečnil z důvodu státem nařízeného zákazu vycestování, či zákazu vstupu na území Švýcarska, je cestovní kancelář povinna Vám cenu zájezdu vrátit (je otázkou, zda CK nezkrachuje a nebude tak již mít finanční prostředky na vrácení cen zájezdů všem klientům). Pokud byste zájezd nyní stornoval, pak Vám nebude pravděpodobně (oprávněně) vrácena záloha stanovená CK.
pokud jde o odklad zaplacení zálohy, budete se muset podívat do smluvních podmínek Vaší cestovní kanceláře.
Jestliže by se zájezd neuskutečnil z důvodu státem nařízeného zákazu vycestování, či zákazu vstupu na území Švýcarska, je cestovní kancelář povinna Vám cenu zájezdu vrátit (je otázkou, zda CK nezkrachuje a nebude tak již mít finanční prostředky na vrácení cen zájezdů všem klientům). Pokud byste zájezd nyní stornoval, pak Vám nebude pravděpodobně (oprávněně) vrácena záloha stanovená CK.