Počet stránek ve webu: 43.470

Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv online chatu poradny: 3.178.474

Neúspěšná reklamace pohovek

Odesláno: 
Otevřeno 272 x
3 odpovědi
 
Moje dcera Kateřina Formánková
> zakoupila 4.11.2019 na e-shopu Prima-Cena.cz sedací soupravu /dvě
> stejné čalouněné sedačky s opěradlem /v ceně
> 9.734,00Kč. Dodavatelem byl K2T s. r. o. Ocelkova 643/20 19800 Praha 9
> IČ: 02709180, DIČ: CZ02709180. Zboží dovezla zdarma BENET.CZ. Za dva
> měsíce používání začala sedačka trpět prosezením, postupně
> se pod textilním potahem začala rýsovat uvolněná pera až tyto se
> celkově uvolnily zřejmě z molitanového obalu a pronikly až pod
> texil tak, že se sedáky nedaly požít. Dcera zaslala e-shopu
> reklamaci a poté co na ní ikdo nereagoval mnohokrát volala
> operátorce e-shopu, ale nikdy se nepodařilo spojit s kompetentní
> osobou, která by věc mohla řešit. Dcera mně zmocnila, abych podal u
> ČOI návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu. Ani tehdy s
> ČOI nikdo nekomunikoval. Asi v červnu 2020 se mně takovým trikem
> podařilo navázat kontakt s nějakým panem Kyselou, který se mnou
> sice jednal, ale tento kontakt nevedl k žádnému výsledku. Zpracoval
> jsem tedy podle internetu Předžalobní výzvu, ale také na ní nikdo
> nereagoval. Její lhůta skončila 1.10.2020 Mám všechny
> dokumenty, které na požádání zašlu pokud se budete chtít tohoto
> případu ujmout. Na sv
 
Dotaz nebyl zaslán celý, proto nemohlo být odpovězeno.
 
ujmout. Na svých stránkách píšete, že jakousi analýzu
> případu děláte zdarma a já bych tímto šel do soudního sporu
> poprvé v žívotě a mám tedy zájem, abych byl úspěšný. Mé
> právní vědomí mně říká, že protistrana zkouší kam až zajdu
> a pak to vzdá, protože myslím, že nemá v ruce nic co by hrálo, v
> její prospěch nicméně váš pohled může být zcela jiný. Asi
> jsem také v předžalobní výzvě ne zcela přesně formuloval o co
> se chci soudit. Dceři vznikla škoda a tak jsem uvedl danou cenu
> 9734.00Kč. Takže tolik zhruba v kostce, abyste se mohl rozhodnout zda
> do toho jít a uspět. Očekávám vaší odpověď. Školník Jiří
 
Dobrý den,

z Vašeho dotazu vyplývá, že je problém s komunikací s kontaktní osobou e-shopu. Je možné, že Vaše předžalobní výzva nebyla doručena. Doporučuji Vám zaslat předžalobní výzvu, v níž budete požadovat opravu/výměnu zboží tak, jak vadu sedačky reklamovala Vaše dcera. Obecně se dle zákona v případě reklamace musí zákazník rozhodnout, co požaduje (opravu, výměnu, slevu, vrácení kupní ceny), a svůj požadavek již nelze později měnit. Nelze tedy žalovat na zaplacení kupní ceny, pokud toto nebylo reklamováno. Pokud požadujete podrobnější analýzu, vložte prosím dotaz jako běžný či přednostní (lze rovněž přiložit dokumenty k posouzení).

Detailní informace o reklamacích - vizte zde:
http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/reklamace.html