Co dělat v případě, že jsem zaslala peníze na špatný ucet. Jde o moji bývalou najemkyní a účet by měl údajně být pod správou
insolvenčního správce. Lze nějakým způsobem správce dohledat a spojit se s ním a peníze od něho získat zpět? Věc se stala už před čtyřmi měsíci. Banka pouze vyrozuměla majitelku účtu a dál mi odmítají být nápomocni. Po paní chci navíc vymáhat dlužný nájem, ale neznám jej současnou adresu. Mohu ji zaslat předžalobní výzvu na adresu mého domu, tj. její pro mě posledně známou adresu?
Špatně zadaná platba
Odesláno:
Otevřeno 174 x
1 odpověď
Host 8389
Mgr. Kateřina Galatíková (advokát)
Dobrý den,
předžalobní výzvu zašlete na poslední známou adresu nájemkyně, soud poté pátrá po aktuálních adresách pobytu sám (zejména informací z registru obyvatel).
Pokud jde o chybně zadanou platbu, pak požádejte svou banku oficiální cestou (mohou mít na webu formulář) o vyžádání osobních údajů majitele předmětného účtu od jeho banky. Tato banka by Vám měla vyhovět a Vy poté můžete od majitele účtu vymáhat vrácení částky z titulu bezdůvodného obohacení.
předžalobní výzvu zašlete na poslední známou adresu nájemkyně, soud poté pátrá po aktuálních adresách pobytu sám (zejména informací z registru obyvatel).
Pokud jde o chybně zadanou platbu, pak požádejte svou banku oficiální cestou (mohou mít na webu formulář) o vyžádání osobních údajů majitele předmětného účtu od jeho banky. Tato banka by Vám měla vyhovět a Vy poté můžete od majitele účtu vymáhat vrácení částky z titulu bezdůvodného obohacení.