Dobrý den,
v listopadu 2016 jsem zakoupila voucher na pobyt na slevovém portálu Nákup v akci.
Při objednávání pobytu v příslušném píseckém hotelu si doslova vyžádali číslo voucheru jako podmínku pro rezervaci.
Po sdělení čísla voucheru nám bylo písemně potvrzeno, že rezervace proběhla úspěšně. Pobyt měl proběhnout v dubnu 2017. 4.1.2017 nám ale přišla z hotelu výpověď z pobytu, protože provozovatel společnost Garuma, se dostala do finančních potíží.
Chci se zeptat, jestli na výpověď pobytu má provozovatel právo, nebo jestli je nás po přijetí čísla voucheru, povonen ubytovat a problémy se splatností si řešit sám? Děkuji.
Voucher Nakupvakci.cz Garuma - neuskutečnění pobytu
Odesláno:
Otevřeno 1115 x
1 odpověď
Host 4050
Mgr. Květoslava Viktorýnová (exekuce)
Zdravím Vás, zde hodně záleží i na listinách, které máte uzavřeny s příslušným slevovým portálem a dále i na textu smlouvy slevového portálu s příslušným ubytovacím zařízením.
Osobně bych raději přijala fakt, že na objednaný pobyt nepojedu a danou částku vymáhala přímo po slevovém portálu, který je v insolvenci, a to formou podání přihlášky do insolvenčního řízení, tedy pokud již neuběhla zákonná lhůta pro podání přihlášek pohledávek věřitelů slevového portálu, než abych jela na místo pobytu, kde Vás odmítnou ubytovat, neboť nedostali zaplaceno od slevového portálu a Vy si tedy budete muset celý pobyt hradit ze svých zdrojů.
Osobně bych raději přijala fakt, že na objednaný pobyt nepojedu a danou částku vymáhala přímo po slevovém portálu, který je v insolvenci, a to formou podání přihlášky do insolvenčního řízení, tedy pokud již neuběhla zákonná lhůta pro podání přihlášek pohledávek věřitelů slevového portálu, než abych jela na místo pobytu, kde Vás odmítnou ubytovat, neboť nedostali zaplaceno od slevového portálu a Vy si tedy budete muset celý pobyt hradit ze svých zdrojů.