Dobrý den,
prosím o informaci ohledně archivace a skartace dokumentů o exekucích a insolvencích po skončení pracovního poměru zaměstnance, který měl exekuci či insolvenci na mzdu u svého zaměstnavatele.
Po jakou dobu, jak a zda vůbec podklady pro srážení ze mzdy uchovávat po ukončení pracovního poměru PP a závěrečného sdělení danému exekutorovi.
Na Exekutorské komoře ČR nevědí.
Děkuji.
S pozdravem G.
Archivace exekucí a insolvencí u zaměstnavatele dlužníka v exekuci nebo insolvenci
Odesláno:
Otevřeno 2859 x
1 odpověď
Host 5283
Mgr. Květoslava Viktorýnová (exekuce)
Zdravím Vás, problém je v tom, že pokud povinný změní zaměstnání tak údaje o exekuci či insolvenci by měly být uvedeny v potvrzení o zaměstnání (zápočtový list). Zápočtový list se archivuje u bývalého zaměstnavatele každého člověka po dobu 20 let od ukončení pracovního poměru zaměstnance.
Jinak údaje o insolvenci se po 5 letech od právní moci usnesení o splnění oddlužení na žádost dlužníka vymažou z insolvenčního rejstříku. Pokud se jedná o exekuce tak ukončený exekuční spis se archivuje po dobu 5 let v arcivu exekutora.
Jinak údaje o insolvenci se po 5 letech od právní moci usnesení o splnění oddlužení na žádost dlužníka vymažou z insolvenčního rejstříku. Pokud se jedná o exekuce tak ukončený exekuční spis se archivuje po dobu 5 let v arcivu exekutora.