pojištěníúvěru při neschopnosti
Odesláno:
Otevřeno 632 x
1 odpověď
Host 7183
Dobrý den. Mám problém s pojišťovnou BNP Paribas Cardif. Úvěr mám od spol. cetelem od 23.5.2017 zároveň s pojištěním. Od 28.1.2019 jsem v neschopnosti, informovala jsem proto banku o mé situaci, dostala jsem kontakt na své pojištění a od té doby pojišťovna můj případ řeší, jen je to zdlouhavé a vymlouvají se na na mé pozdní odeslání vyplněných dokumentů. Je pravda, že prvotní dokumenty jsem byla nucena poslat o týden později z důvodu dovolené mého obvodního lékaře, druhý dokument jsem ještě nedostala vyplněný od mého obvodního doktora z důvodu nenalezené diagnozy, stále jsem posílána na různá vyšetření, kde vše je negativní výsledek. Banka chce po mě zaplatit (už teď dlužím splátku za měsíc březen 2019) a pojišťovna vyžaduje dokumenty, které dostanu až mi je můj doktor vyplní, proto mi hrozí postih od banky a vložení do registru dlužníků. Není přece má vina, že nemohu svého doktora nutit násilím k vyplnění dokumentu. Je to začarovaný kruh, proto vás prosím o radu co dělat. Velice vám děkuji za odpověď.
Mgr. Klára Gaierová - právník (insolvenční poradna)
Dobrý den.
Váš dotaz se netýká výkonu exekuce ani oblasti insolvence (insolvenčního řízení). Dotaz proto prosím uložte do formuláře na stránce http://www.PoslatDotaz.cz
Děkujeme za pochopení.
Váš dotaz se netýká výkonu exekuce ani oblasti insolvence (insolvenčního řízení). Dotaz proto prosím uložte do formuláře na stránce http://www.PoslatDotaz.cz
Děkujeme za pochopení.