Sestra provozuje čerpací stanici Benzina a před pár týdny jí volal nějaký prodejce velmi kvalitních polarizačních brýlí, přívěsků z nerezavějící oceli a podobného zboží, zda by o ně neměla zájem. Sdělila mu, že nějaké zboží může zaslat na ukázku.
Pán poté přijel na čerpací stanici osobně a obsluze za kasou řekl, že veze objednávku zboží pro sestru a že má za ni obsluha zaplatit 21.000 Kč, obsluha tedy balík převzala a částku bohužel vyplatila. Když sestra na čerpací stanici přijela, obsluha jí balík předala. Tedy sestře pán doručil množství zboží, které si neobjednala a navíc zboží není v takové kvalitě, jakou pán prezentoval. Z brýlí vypadávají sklíčka, přívěsky jsou rezavé atd. Sestra tedy balík zaslala zpět na adresu z faktury, nicméně balík se jí včera (15.01.2016) opět vrátil. Chtěla bych se tedy zeptat, zda a případně jaké jsou zde možnosti vrácení zboží? Nebyla sepsána žádná smlouva, pouze faktura při prodeji. Děkuji, Zdenka
Komentáře vytvořeny pomocí CComment