Informování zaměstnanců, že přechází k novému zaměstnavateli - musí být informováni nebo ne?
- Uložil(a): JUDr. Eliška Chroumalová (prac. právo)
- Kategorie: Bydlení, nájem, nájemníci, SVJ, BD
- Zveřejněno: 20. leden 2017
Můj zaměstnavatel převedl část své firmy na jinou firmu, i s lidmi. Udělali to dle §339 ZP, ale my jsme nedostali nic písemně. Když budu chtít dát výpověď, komu ji mám dát? Stále mám smlouvu s původním majitelem. Oni nám to nemusí dát písemně? V dnešní době už neplatí "co je psáno, to je dáno"? Děkuji, Jolana.
ODPOVĚĎ:
Dle ustanovení § 339a zákona č. 262/2006 Sb. , zákoník práce, v platném znění může po přechodu práv a povinností z pracovněprávního vztahu dát zaměstnanec do dvou měsíců od účinnosti takového přechodu výpověď. Výpověď podává novému zaměstnavateli.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.