Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)

30.10.2019 jsem ukončila nájemní smlouvu s nájemníkem. Teď mi přišla předžalobní výzva, že jsem špatně vyúčtovala el. energie za období od 1.7.2016-31.12. 2016. Má na to nájemník právo? Není nějaká lhůta na reklamaci? S podnájemníkem jsem se nerozešla v dobrém, vyměnil zámek, aniž by mi o tom řekl, ale klíč mi vrátil jaký jsem mu dala, nepasoval k zámku, byt musel otevřít zámečník.

Čip k hlavním dveřím mi byl vrácen poškozený (nefunguje). Odmontoval garnýže s tím, že tam žádné nebyli. Mám nárok na nějakou kompenzaci? Děkuji.

 

ODPOVĚĎ:
Pokud se Vám škoda podaří prokázat, nepochybně ji nárokovat můžete. Promlčecí lhůta je tříletá, takže i vyúčtování energií může nájemce reklamovat pouze za období tři roky zpětně. Tedy v současné době pouze od listopadu 2016.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.