Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Máme pronajatý byt od 1.2.2021 s prodloužením do 31.12.2022. Dále už prodlužovat nechceme. Oznámili jsme to majiteli. Ten nám poslal oznámení, o navýšení poplatků za služby splatné od 1.11.2022. S tím také dal vědět, že chce i o zpětné zaplacení nedoplatku za rok předešlý. Žádné vyúčtování jsem ale za rok 2021 neobdržela.

Pokud vím, vyúčtování bych měla za rok 2021 obdržet do 30.4.2022. Je to tak? Až nyní dva měsíce před skončením smlouvy mi oznámil, že dělal vyúčtování a je tam nějaký nedoplatek. Má na to právo? Předem děkuji za odpověď Kateřina.

 

ODPOVĚĎ:
Nedoplatek může majitel vymáhat tři roky po jeho splatnosti, tedy nedoplatek, pokud ho doloží, žádat zpět může. Nicméně Vy zase můžete žádat 50, -Kč za každý den prodlení s doložením vyúčtování, což je již také nějaká doba. Tedy doporučuji vyzvat ho písemně, aby Vám doložil vyúčtování, podle toho řešte nedoplatek a chtějte po něm 50 Kč za každý den prodlení s vyúčtováním.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.