Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Byli jsme v obchodním domě, moje malá dcera (4 roky) rozbila sklenici s medem. Prodavačka říkala, že škodu musím na místě uhradit. Já jsem ji sice uhradila, ale slyšela jsem, že to co je v prodejně je majetkem prodejny a ta je pojištěná proti takovým skutečnostem. Měla tedy prodejna právo po mě požadovat částku za rozbitý med? Lucka


ODPOVĚĎ:
Prodejna sice může být pojištěná proti takovýmto škodám, ale poté má pojišťovna právo po Vás požadovat tuto škodu – tzv. právo regresu. To by pro Vás bylo jistě méně výhodné, a také i dražší. V takovém případě je tedy nejvhodnější zaplacení škody ihned.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.