Počet stránek ve webu: 43.470

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 3.6.2010 jsem byla pracovně u klientky, kde jsem vysávala. Po celkovém úklidu jsem zjistila, že z vysavače kape voda. Nejsem si vědoma, že bych někde vodu vysála. Vysavač jsem za přítomnosti klientky vyčistila a odešla. Nahlásila jsem tuto situaci na pracovišti. Klientka po telefonním rozhovoru odmítala podat stížnost a sdělila mé nadřízené, že se ji už na to díval soused. I přesto ji má nadřízená neustále přemlouvala, aby vysavač dala do servisu. Po 14 dnech klientku přemluvili. V dopise mě klientka žádá o zaplacení opravy částkou 1.100 Kč, kterou v servisu odmítla a koupila si nový vysavač. Chtěla bych se zeptat, jestli jsem povinna tuto částku uhradit, když do přístroje zasahovala třetí osoba a oprava nebyla provedena. Děkuji za pomoc. Hana


ODPOVĚĎ:
Úhradu neprovádějte a klientku vyrozuměte o tom, že jste pracovní povinnosti odvedla bez způsobení škody na majetku.
Věc měla neprodleně řešit s Vaším zaměstnavatelem. Pokud včas nepodala stížnost na Vás a vysavač nebyl opraven autorizovaným servisem s tím, že by byla nepochybně zjištěna příčina závady, tak se jí bude škoda, kterou jste měla způsobovat Vy těžko dokazovat. Kvůli této částce se jí nevyplatí s Vámi soudit o náhradu škody, o nedostatku důkazního materiálu ani nemluvím.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.